piątek, 25 marca 2011

Papierowa robota


Nazbierało się moich papierowych "dzieł". Są to między innymi kartki ,które zrobiłam na wintydżowe wyzwanie Ki na "Art-piaskownicy".

Namawiam Was do udziału,bo wyzwanie jest sponsorowane przez sklep scrapuj.pl i przewidziane są dwie wygrane w postaci 20zł bonu do wydania w sklepie!


Zrobiłam też LO według mapki Ibiska



Daaawno nic w tej materii nie zdziałałam,ale tym razem coś wzbierało i się wylało :P


Poza tym kilka kartek wielkanocnych. Mojego pomysłu z kurą - w wersji naturalnej ;P

w wersji full kolor


królujące na blogach pisanki (moje inspirowane pracami Agnieszki scrappassion i Brises)

powstały aż 3 ! to wycinanie jajek....grrrr

To raczej koniec. Niedługo jednak wątki w których mam więcej do powiedzenia :]


pozdrawiam An

12 komentarzy:

  1. hej, wlasnie weszlam na twoj sklepik w deco-bazarze.. i musze rpzyznac, ze stanowczo za malo chcesz za tego miska 'mietowy Karol'.. bardzo zanizylas jego wartos! przeciez on jest handmade, jedyny w swoim rodzaju, a wycenilas go jak tania chinska pluszanke! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko, Twoje vintagowe kartki (szczególnie 2 pierwsze) są piekne, podobnież jak kura (moja ulubienica to ta w naturze). Robisz ogromne postępy i w tej dziedzinie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Vintage w Twoim wykonaniu jest wspaniałe !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryszo kompletnie mnie zawstydziłaś o.O

    Beatko-z Twoich ust słyszeć takie pochwały! miód :]

    Gosik,Annar bardzo mi miło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne:))
    Cieplutko pozdrawiam i posyłam wiosenne buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza karta i kura naj :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, ale te z kurami są śliczniejsze ;) Sama zbieram się do zrobienia moich pierwszych własnoręcznie zrobionych kartek, Twoje mnie bardzo zainspirowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. B mi sie podoba ta pierwsza z motylami :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki. Kurki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. kury są genialne!!!zresztą wszystko jest świetne!!!
    ale kura full kolor jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisankowe karteczki są boskie, też mam niecny plan w tym roku takie poczynić, świetne są i basta :)))

    OdpowiedzUsuń