piątek, 4 marca 2011

Zwierzaki rozrabiaki

Nosiłam się z tym zamiarem od dawna,uszyć pluszaki inspirowane dziecięcymi rysunkami. Mam pokaźną teczkę takich inspiracji (między innymi pies z wiszącym katarem :P). No i są pierwsze:


Klemens

i Klarcia

są jeszcze za proste,za równe,ale będą kolejne :]. Prawdziwym wyzwaniem jest dla mnie Poltwól (ale o tym innym razem)


Rozmyślam też nad metką


Tagi załatwiła Muma :*  bloga dopisałam ręcznie,bo drukarka pusta :/

Co myślicie? czekam na dostawę tkanin i poduszek do wypychania :P. Aha użyłam materiałów z Jednoiglca.

ściskam i uciekam do malowania

An

21 komentarzy:

  1. dla mnie rewelacja! zwierzaki pieknie kolorowe i oryginalne :) metki są super !

    OdpowiedzUsuń
  2. O Mamo! Świetne zwierzaki!!!
    Klemens od razu wpadł mi w oko :) Chyba z niego jest niezły czaruś ;)
    Anitko, cóż mogę rzecz... zaskakujesz mnie (oczywiście BARDZO pozytywnie) na każdym kroku :)
    Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne cięcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna świnka też mnie wzieło na swinkowe tematy

    OdpowiedzUsuń
  4. Klemens boski!! Są rewelacyjne! Na pewno dużo więcej radochy z takimi autorskimi pluszakiami :).
    Ehh, jak ja bym chciała, żeby moje już tak pięknie projektowało ;).

    Czekam na kolejne z teczki!
    A z katarem było boskie :)))).
    Metki bardzo mi się podobają! Z nadrukiem adresu będzie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowe pluszaki! Miłość od pierwszego wejrzenia :D Z ogromną ciekawością czekam na kolejne stworki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej :)

    Fajny pomysł, świetne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pluszaki:)
    Metki bardzo mi się podobają, są oryginalne:) W każdym razie będą jeszcze lepsze jak adres bloga nadrukujesz, będzie tak profesjonalnie:D
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednoiglec ma fajne materiały, to fakt, ale strasznie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednoiglec ma fajne materiały, to fakt, ale strasznie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy pseudo slonik jest genialny;d ladnie dobrane kolory i jakis taki przytulakowy ksztalt;d

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zwierzaki. Klemens jest boski! Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Poltwól:) Zazdroszczę trochę, że masz teczkę z rysunkami dzieci - ja zbieram na razie abstrakcję mojej Małej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierzaki prezentuja sie przepieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są Twoje pluszaki!!! też mam kilka pomysłów, ale na razie szyję takie miniaturowe wersje ręcznie, bo maszyny do szycia brak :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwierzaki sa swietne, od razu humor sie poprawia patrzac na nie:-)
    Metka podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochane dziękuje za komplementy,metka będzie dopracowana -a i zwierzaki też.To prototypy.
    pozdrawiam i do napisania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwierzaki są rewelacyjne ...bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  17. słoń jest chodzącą zajebistością! Masz świetnych designerów u siebie pod dachem :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. To będziecie się musieli podzielić prawami autorskimi:) Świetne zwierzaki! Czekam na kichającego psa;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń