poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Girlanda z dinozaurami

Długo nosiłam się z zamiarem zrobienia takiej girlandy. W sumie zajęła mi dwa wieczory,a urodziny mojego już ! trzylatka za kilka dnie,więc należało się sprężyć:]



Nikogo już chyba nie zaskoczę doborem materiałów co? :p. Włóczkowe trójkąty (krzywaśne jak nie wiem co) zrobiłam szydełkiem.na to naszyłam aplikacje usztywnione flizeliną. Literki tworzą imię Nati ,a całego napisu pilnują dwa małe dinusie.


Girlanda powstała jako dekoracja urodzinowa,ale po urodzinach będzie zdobiła kącik Młodego :]



Zgłaszam ją TU, a czemu by nie :p.

pozdrawiam An

23 komentarze:

  1. no to moja girlanda się nie umywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo swietna;D ja na szydelku ni chu chu wiec podziwiam;D i nawet jesli sa krzywe to na pewno dodaje im uroku! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny
    Carra -każda ma w sobie coś :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlanda wyszła pięknie :) Super kolorki, w sam raz dla trzylatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziutka :) piękny pokój urządziłaś młodemu

    OdpowiedzUsuń
  6. Trójkąty na szydełku to mistrzostwo. Mówisz, ze nierówne?
    Śliczne kolory! A girlanda ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie girlandy! Piękna i fantastycznie sie prezentuje w tym bajkowym pokoiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Impreza w takim otoczeniu na pewno będzie udana! Super Ci wyszła ta girlanda, w dodatku jest szydełkowa!
    Całusy dla Solenizanta!

    OdpowiedzUsuń
  9. omg! dziękuję za komentarze!!!
    trójkąty szydełkowe to nie moja mocna strona :p-biorę się w takim razie za resztę dekoracji :p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anita jest świetna! Pisałam już na flickr, ale się powtórzę. Dinusie super. Szydełko to dla mnie "wyższa szkoła jazdy":) Najlepszości i buziaki dla Jubilata!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska!!!!!!!!!!!!!! Oglądam i oglądam. Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! takiej wesołej jeszcze nigdy nie widziałam :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajna, taka milusia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna szydełkowa girlanda. Super pomysł. Wygląda pięknie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. girlanada super i jeszcze te pasu na ścianie, mój ulubiony motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace! Piękne zdjęcia! :) Jestem Twoją absolutną fanką! Podziwiam Twoje dzieła już od roku codziennie i wciąż nie mogę się nadziwić, jak wielki masz TALENT! I chęci! Bo bez tego ani rusz! :) Ciepło pozdrawiam! I ciąglę "podglądam"! :)
    Myśka

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna :) ogólnie pokoik prezentuje sie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ozdoba! Girlanda w Twoim wykonaniu mnie zachwyciła, jest rewelacyjna :) Podziwiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń