wtorek, 5 kwietnia 2011

Inspiracje wielkanocne

 Wiosna,Wielkanoc,szukamy inspiracji.
Kolejne wyzwanie rękoczynowe pod tym wezwaniem prowadzę ja na Art-piaskownicy




Gratka polega na tym,że wyzwanie sponsoruje sklep


i jak można przeczytać-będą nagrody!


A to już moje prace z cudownych materiałów pochodzących z tego sklepu. Obrączki na świąteczne serwetki,potraktowane mniej oficjalnie-kolorowe i patchworkowe.


"Guziki" powstały z masy solnej.Najpierw odcisnęłam stemple z ptaszkami,wycięłam nożem,a po wysuszeniu przetarłam biała farbą.


I obrusik na stół, który dekoruje nie tylko od święta.No i kwiatów kupować już nie trzeba :]


Obrusik powstał dzięki wyzwaniu marcowemu grupy 12/12. Naszym zadaniem była interpretacja wzoru,którego autorką jest Syko, o tego.

Zapraszam do udziału w zabawie.Koniecznie zajrzyjcie na Art-piaskownicę,bo tam mnóstwo inspiracji.ja też mam kilka dla was:



 

(zdjęcia zaczerpnięte z sieci,króliki autorstwa Ibiska)


pozdrawiam An

11 komentarzy:

  1. No, pięknie u Ciebie, zajefajne te ptaszki a obrusik ukwiecony wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te masosolne guziki są doskonałe! chyba wysyłałaś mi guzikowe fluidy, bo też robiłam ostatnio guziki z masy solnej ;) ale takie proste, zwykłe (będą do kartek).. podziwiam Twoje tempo!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge przestac sie zachwycac tym obrusikiem! jest idealny!
    co do obraczek na serwetki tez sliczne. fajnie ze sa kolorowe i nietypowe;D

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne obrączki na serwetki - bardzo fajny pomysł :) a inspiracje super... szczególnie te niebieskie włóczkowe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na guziki z masy jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. no i o to chodziło,inspirujcie się i szalejcie wiosennie :]
    a z rezultatami zapraszam do Art-piaskownicy;]
    dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie,wiosennie, kolorowo!
    Obraczki sa swietne jak i obrusik no mistrzostwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny obrusik, szalenie mi się podoba !
    A w ogóle to pięknie masz w mieszkaniu, tak kolorowo i estetycznie, super !

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję dziewczyny
    Betsy no faktycznie kolorowo ;]a czy estetycznie,staram się-dużo przebywam w domu to chcę mieć ładnie dookoła :]

    OdpowiedzUsuń
  10. w obrączkach na serwetki się zakochałam! piękne są, PIĘKNE!!!! i pomysł z guziczkami ptaszkowymi super!

    OdpowiedzUsuń
  11. obrus kapitalny - nastraja bardzo wiosennie !!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń