środa, 27 kwietnia 2011

Wiosenny wianek ze skrawków


Długo zwlekałam z realizacją wyzwania kwietniowego dla projektu 12/12. Tematem był wianek,lubię je -ale ileż można ich mieć w domu :P


Wydobyłam mój koszyk ze skrawkami i postanowiłam trochę oszukać. Twór mocno niedoskonały miał być wiankiem i literką O łącznie.



Dlaczego literką? Bo ostateczne zawiśnie w przedpokoju jako element napisu DOM lub HOME-jeszcze nie zdecydowałam.



Żałuję,że mi taka "płaszczka" wyszła.Bo w założeniu miało być przestrzennie,ale poszło coś nie tak podczas wszywania paska od środka,potem było tylko gorzej,bo poknociłam coś przy wywijaniu i ostatecznie pozostałam przy tym naleśniku. :]



pasuje do mojego A prawda :] i pozuje z ptaszkiem od Nowalinki :*oraz kochanymi doniczusiami od Anti:*

ściskam wiosennie 

An

19 komentarzy:

  1. świetna dekoracja, niesamowicie ożywia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wianek - jak ja lubię rzeczy niedoskonałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopóki nie doczytałam, że wianek ma być tez literą, chciałam CI napisać, że jajowaty Ci wyszedł jak "O" :P Okazuje się, że Twoje intencje są jak najbardziej zamierzone i udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też rozmyślałam ostatnio nad szyciem wianków ale na razie tylko myślałam bo obecnie mam masę sukienek do pozszywania. BTW dostałam dziś Twoją niespodziankę - BARDZO DZIĘKUJĘ - przyda się na pewno :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko można powiedzieć o tym wianku
    (jajo, ładny,idealnie pasuje do A, itp), ale nie to że jest naleśnikiem :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten wianuszek i/albo litera O, fajne materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z docelowym napisem. Dom - to jest to. Świetny dobór skrawków materiałów. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. w cale nie ejst nalesnikowaty!! jak mozesz;d jest piekny! nigdy nie probowalam robic literek, ale wyobrazam sobie jakie to trudne, a twoje O chociaz nie jest jakos bardzo prosto uszyte to i tak jest przesliczne!!! ja mialam za duzo skrawkow, razem z micro skrawkami i zdenerwowalam sie i wywalimam (posprzatalam;p) wszystko ostatnio;p

    OdpowiedzUsuń
  9. hahha Kasiu rozbawiłaś mnie
    Julio cała przyjemność po mojej stronie
    Maryszo-no co ty! :P
    Anti to jakaś telepatia:P
    dziękuję dziewczyny za odwiedziny i komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem literka jest super!!! zresztą jak wszystkie inne uszyte przez Ciebie rzeczy, no widzę że mam tu co robić, na razie przejrzałam wszystkie wpisy na szybko, no fajowo tu!!!!
    ale szczęka mi opadła dopiero jak zobaczyłam przemianę przedpokoju, wyszło po prostu rewelacyjnie!!!!
    świetny pomysł z tą listwą z kołkami, też od razu pomyślałam:
    dziur nie trzeba już wiercić za każdym nowym pomysłem, naprawdę jest ślicznie!jestem po wielkim wrażeniem! Super !!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chocolate witaj :] dziękuję
    Carra :p

    OdpowiedzUsuń
  12. wianuszek ze skrawków jest uroczy!
    :-)
    i skarwki też śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. tutaj jest tak pięknie kolorowo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny!!! Uroczy, uwielbiam takie dekoracje:) Śliczne kolory skrawków i mini doniczki też. I wcale nie naleśnik, tylko taki miał być:) Super "O";)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, optymistyczny blog:). Podziwiam umiejętności i pomysłowości, będę TU zaglądać:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie - dopiero zaczynam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń