czwartek, 14 kwietnia 2011

Zmagania z Dodo

Dziękuję za wszystkie komentarze dotyczące girlandy :]. Taki drobny detal do pokoju, a jak cieszy :].Dzisiaj będzie o  moich zmaganiach z małym stworkiem . Kto zna bajkę Cuddlies?


Ja nie znałam,ale teraz zapmiętam sobie tego gościa na dłużej :p



To Dodo. Na pierwszy rzut oka pomyślałam,że z palcem w ...nosie dam radę :].Nic bardziej mylnego :P
Było zlecenie i było się przyłożyć hahaha.Nie będę się rozpisywać o szczegółach.Tak wygląda mój Dodo

Podobny?


Najważniejsze cechy uchwyciłam chyba?Dodo poleciał do Pani zamawiającej,która pozdrawiam.Mam nadzieję,że Mała Dziewczynka pokocha tego niedoskonałego stworka:]

A tu jeszcze wersja pierwsza (bo Dodo miał dwa wcielenia )


pozdrawiam An

23 komentarze:

  1. niesamowity jest, bajki nie znam.... ale wyszedł genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahaa lepszy Anita lepszy!!!!!
    ja tej bajki nie znam ale wyszedl genialnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam bajki ale stworek wyszedł superaśny

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlanda dinozaurowa świetna! A stwór bajkowy bardzo udany, choć bajki nie oglądałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wyszlo! uchwycilas jego charakter! bajki nie znam, ale po zdjeciach n prawde widac ze najwazniejsze cechy dodo ma;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodo wyszedł naprawdę super :)Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobieństwo uderzające :) Ja niestety ostatnio tylkoszyję króliki na zamówienia ale tak to jest przed Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
  8. o Panie
    toś poszalała
    wielki szacun ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja znam te bajkę bardzo dobrze:D Wyszedł bardzo, bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy otworzyłam Twój wpis moje dzieci chórem krzyknęły Dodo. Mój synek mówi ja tez chcę takiego mieć. Super wyszedł. Zdolniacha z Ciebie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, że podobny... a że się napracowałaś to wierzę... odwzorowanie oryginału zwłaszcza postacii z bajki to nie jest taka prosta sprawa....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajki nie znam a stworek przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wsparcie duchowe,bo przyznam,że stworek nadwyrężył nieco moją cierpliwość hahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajki nie znam, co więcej pierwsze słyszę, a na bajkowym jestem etapie ;). Ale wyszedł naprawdę rewelacyjnie!! Pierwsza wersja też urocza :). W ogóle genialnie wychodzą Ci te pluszakowe projekty!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam bajki, u nas takiej niet ale stworek wyszedł Ci rewelacyjnie :)
    Masz talent kobitko !

    OdpowiedzUsuń
  16. :] miód na moje serce .Czyli grunt to się nie poddawać :p
    pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodo-super.Fajny blog.Pozdrawiam swiatecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe Ja znam :) Świetny Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Anito, gdyby mogła Pani zobaczyć ten błysk w oczach i uśmiech Małej Dziewczynki na widok Dodo...Łzy wzruszenia babci i mamy...
    Dziękujemy!!

    OdpowiedzUsuń