piątek, 27 maja 2011

Amelka


 Mała Amelka i wspomnienia z pierwszego półtora roku jej życia uwieczniłam w tym albumiku.





Jest sporo schowków i miejsc na osobiste zapiski -do wypełnienia przez Mamusię


 jak widać wmontowałam stronę z bazy brzuszkowej ze Scrapińca-moją inspiracją niedoścignioną są albumy Agnieszki ze Scrappassion



Do kompletu powstał mały albumik na płyty ze zdjęciami





Całość ubrana w papiery ILS look@me i dodatki innych kolekcji.

Droga mamo Kasiu,mam nadzieję,że sprostałam wymaganiom :]

serdecznie pozdrawiam

An

13 komentarzy:

  1. Przepiękny:)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie albumy :) so przesliczne i takie skomplikowane!!! prawdziwe dzielo :) podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialy pomysl zeby zrobic album dla cd's!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet storzyłaś! Szkoda, że nie wiedziałam nic o takich cudach, kiedy moje dzieci były malusie.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, i to nawet bardzo :) fajnie skomponowałaś całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten albumik, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten albumik jest cudny! super kolory. uroczy jest ten napis "rośnij" na końcu (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!! dopracowany w każdym szczególe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, ciepły i kolorowy album, pięknie wszystko współgra ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń