poniedziałek, 9 maja 2011

Czas na przyjęcie w ogrodzie

Jest ciepło ,a to sądząc po zapachach krążących po moim miasteczku, sprzyja grillowaniu i imprezom pod chmurką. Jak impreza to najlepiej w ładnej oprawie :]. Nasza załoga na "Art-piaskownicy" podjęła wyzwane pod tytułem "lampion" i TU możecie zobaczyć ile pięknych wersji powstało :]

Mój lampion to inspiracja związana z tegorocznym wyjazdem wakacyjnym :].Wprawdzie nie mam ogródka,ale na balkoniku tez można sobie pięknie odpocząć :]



Jak powstał taki lampion? Oto przepis: trzeba mieć jedno dziecko (nie koniecznie), idzie się z nim na zakupy połączone ze spacerem. Dla niepoznaki zabiera się dziecko na plac zabaw , gdzie niepostrzeżenie wkłada się garść piachu do kieszeni swetra.W drodze do domu do drugiej kieszeni można załadować kilka kamyków z klombu koło domu.Następnie, już w domu, myjemy słoik po przysmaku mięsnym(ma szeroki wlot).Wsypujemy piach,kamyki,dwie muszelki walające się w szufladzie od nie wiadomo kiedy...aha i drewnianą mewę,oraz latarnię (zostały po zrobieniu albumu wakacyjnego 2 lata temu).Dla ozdoby wiążemy pasek tkaniny w koszyka z resztkami.AAAA no i o świeczce nie zapominajmy. Moja lekko wypalona,ale tylko ta pasowała kolorem :P


Włala.Jak się podoba?Słychać ten morza szum i ptaków śpiew:P  ?


Zrobiłam też taki ,ale nie wydaje mi się,że jest to wersja udana :



Mam też garść inspiracji:




do dzieła kochane,to przyjemna zabawa i efekty fajne. pozdrawiam

An

7 komentarzy:

  1. uwielbiam morskie klimaty, więc zachwycam się Twoim lampionem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam nieraz takie lampiony z piasku z plaży, kamyków i muszelek, ale nigdy nie wpadłam na to, żeby dodać takie drewniane ozdoby (a mam je w domu). Twój lampion jest przepiękny, bardzo morski i inspirujący! Zrobię sobie taką udoskonaloną wersję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampion jest jak ze sklepu dekoratorskiego, fantastyczny pomysł!! I te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popłakałam się ze śmiechu czytając opis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się,że lampion przypadł Wam do gustu :]

    Julio-no czasami mam takie poczucie humoru.Właściwie dosyć często:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności :))) A lampioniki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł bardzo ale opis wykonania powalający:) wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń