środa, 11 maja 2011

Komunijnie i nie tylko z Lemonade


Nowe wyzwanie na "Art-piaskownicy" to cardlift sponsorowany przez sklep Lemonade.


Oprócz stempli pracowałyśy na papierach z serii Grandas attic.


Przyznam ,że pokochałam te babciowe kolory i klimat.



Zrobiłam też przy okazji takie, z wykorzystaniem papierów ILS . Nadają się na komunię jak najbardziej


Proste takie,ale zadowolona jestem tym razem:P

An

p.s. zapraszam do udziału w cardlifcie, o TU. Nagroda jest bon do wykorzystanie w sklepie sponsora!!

6 komentarzy:

  1. Świetne! Zwłaszcza ta pierwsza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wykorzystałaś te lemonadowe papiery miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki!Super!Cieplutko i wiosennie pozdrawiam oraz posyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne
    właśnie się zastanawiam czy dam radę wziąć udział, bo jakoś mi się ta forma karteczki bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Lubię połączenia brązów z błękitami:)

    OdpowiedzUsuń