piątek, 20 maja 2011

Odszukaj swoje wewnętrzne dziecko

Zbliża się Dzień Dziecka i z tego powodu (jak również po wizycie na blogu Maryszy) postanowiłam zaprosić was do zabawy. Pewnie nie ja jedna uwielbiam lalki,o dziwo teraz bardziej niż kiedy byłam dziewczynką:P. Jeśli macie ochotę to zapraszam do zabawy wymiankowej.Jest już niestety trochę późno,ale powiedzmy,że do 1.06 możecie się zapisywać-najlepiej żeby była nas parzysta liczba. Każda osoba ,która pod tym postem wyrazi chęć uszycia/ulepienia/ufilcowania/ wyszydełkowania lalki (nie wiem czy inne techniki też by podołały) niech zapisze się pod tym postem wyrażając taką chęć , a 1.06 zrobię losowanie łącząc nas w pary-bo ja of korrs też biorę udział.
Potem ustalimy jakiś termin do wysłanie lalek i zainteresowane osoby wymienią się adresami ok?
No to kilka inspiracji z sieci


1. Pepper Softie, 2. Mae, 3. babushka softie, 4. Doll clothes fit all my dolls!, 5. Little Red Riding Hood Doll, 6. Handmade Woolfelt Dolls1. Pepper Softie, 2. Mae, 3. babushka softie, 4. Doll clothes fit all my dolls!, 5. Little Red Riding Hood Doll, 6. Handmade Woolfelt Dolls

zapraszam do zabawy i pozdrawiam

An

25 komentarzy:

  1. Cudne Lalki :) Chyba sie skuszę i spróbuje uszyć coś dla Lenki :)
    Przy okazji zapraszam do siebie bo bajeczne tkaniny:
    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22147688

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja spróbuję ;) Lalki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) odp. u siebie w komentarzu, jakby co to pytaj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli lepione też mogą być, to ja się z chęcią zgłoszę!
    Świetny pomysł z tą wymianka :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez chetnie wezme udzial! bardzo chetnie :) ale co z wysylka miedzynarodowa? czy to juz do uzgodnienia miedzy dwoma osobami po losowaniu? czy tak czy siak ja na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moża ja też spróbuję swoich sił - w końcu raz sie żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to zbieg okolicznosc, od paru dni zaczelam szyc male filcowe lale i sprawia mi to tak ogromna przyjemnosc! ubieranie, wymyslanie koloru wlosow! mam frajde z tego wieksza, niz kiedy bylam dzickiem.
    Wiec, oczywiscie, ja sie zglaszam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boszzz :D Boski pomysł! Niestety nie mam czasu totalnie na to czasu :< Nauka nauka nauka :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Boszzz :D Boski pomysł! Niestety nie mam czasu totalnie na to czasu :< Nauka nauka nauka :<

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo chętnie dołączę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie,że jest już kilka chętnych,co do wysyłki zagranicznej jeśli ktoś kategorycznie się nie zgadza proszę od razu napisać.Techniki dowolne , powiedzmy,że lala musi mieć około 20cm?żeby nie było potem bardzo dużych różnic ,i żeby ktoś nie poczuł się nieusatysfakcjonowany:]

    Anti to jakieś dwie godzinki wraz ze żmudnym wypychaniem:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko i ja z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc i ja się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wezmę udział w tej zabawie, już mam pomysł na lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie :] im nas więcej tym weselej :]

    OdpowiedzUsuń
  16. patrzcie co znalazłam w Craftowie, z 2009 no ale do maszego tematu pasuje jak ulał - może kogoś zainspiruje :)

    http://craftowo.blogspot.com/2009/11/lalki-szmaciane.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli jeszcze można to z chęciom wezmę udział .

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisywać można się do 1.06-potem rozlosuje pary:]

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie,to ja też się zgłaszam na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaki cudny pomysł :) Dopisuję się do listy!Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez bym chciała..... noga w gipsie ale jeszcze tylko 5 dni wiec potem na poczte moge latac:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł bardzo mi się podoba, zatem zapiszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się i ja, bo lubię wyzwania:)
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń