wtorek, 24 maja 2011

Romantycznie,kobieco,retro



Romantyczne wcielenie retro odkryłam w sobie chyba dzięki Betik :]. Tak zapatrzyłam się w jej prace,że pokochałam koronki,róże ...bo len to kochałam zawsze :]. Po tym jak Sentimenti pokazała swoją poduszkę przypomniałam sobie jak bardzo choruję na lnianą poduchę z napisami.Ceny są powalające i tak po miesiącach wzdychań poprosiłam Senti o pomoc,zakupiła dla mnie papiery do transferów no i do dzieła.



W swoim projekcie użyłam grafik z internetu,które ponakładałam na siebie w programie graficznym (tutaj muszę podziękować Mrude :*). Okazuje się,że poducha ma wiele współudziałowców hahahha.

W każdym razie uszyłam ją wczoraj dla rozładowania nerwowego oczekiwania...



W kolejce do nabrania realnych kształtów czeka tez poduszka z falbankami.Póki co falbany i kwiatuszki noszę na sobie.Wykorzystuję ta porę roku maksymalnie sukienkowo, bo nie cierpię rajstop i przez większość roku noszę spodnie.




Na koniec  jeszcze jeden różany akcent. Biorę udział w warsztatach dla kreatywnych kobiet. Właśnie uczymy się sztuki dekupażu techniką serwetkową. Ja przerobiłam stary świecznik .


Jeszcze nie polakierowany,ale powiem Wam,że to wciąga.Łatwe nie jest,bo przecież nie chodzi o przyklejenie tylko serwetki i jestem dumna i blada...ale pożyjemy ,zobaczymy.

Pozdrawiam Was w romantycznym,lekkim i kobiecym nastroju :]

An

17 komentarzy:

  1. piękna poducha, za warsztaty podziwiam, ja mam siłę (resztki) na niemiecki tylko, mam taką świecę :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci Anitko szczerze, że efekt jest rewelacyjny, bardzo mi się Twoja poducha podoba, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie podusia wyszla rewelacyjniee! :) ja tez od jakiegos czasu szukam tego papieru i znalezc nie moge;/ tyle ze ja do metek chcialam :)
    co do swiecznika to tez super, zawsze podobaly mi sie decoupageowe dziela, i chcialam zobaczyc jak to powstaje ale jakso okazji nie mialam :)

    ahh i co do sukienek, to ja mam na odwrot.. UWIELBIAM nosic kolorowe rajty! a bez jakos tak lyso :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w podusi i świeczniku :) fajnie ze macie takie ciekawe zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. romantycznie, retro i kobieco...to chyba najcudowniejsze zestawienie, jakie moze byc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusia jest bosska, idealna!
    A falbanki, juz czekam na odslone bo tez je uwielboiam.
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  7. podusia śliczna, jaki jest najlepszy papier transferowy?
    rajstop też nie znoszę, brrr....wiec doskonale rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny
    moim zdaniem najlepszy jest papier z czujnikiem ciepła, kiedy zmieni kolor obrazek jest na pewno idealnie naprasowany.No i można zrobić efekt matowy :]

    Maryszo ja mam swój z takiego lepiej zaopatrzonego papierniczego w Katowicach

    Ateno-ja podziwiam jak Ty szyjesz swoje cudeńka,ta "ramka" z koronką dała mi nieźle w kość:p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No, o, szalejesz, poducha przecudna (to już wiesz co chcę na urodziny :P)

    A jak wciągnie Cię decu - bo dobrze Ci idzie , to wiedz, że mam sporo serwetek do opchnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. poduszka- kwintesencja kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. padłam
    śliczna poducha, cudne nogi ;-), no i świecznik ojj będzie klimatycznie wieczorami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahha Carra :]
    dzięki dziewczyny,nie powiem jestem z niej zadowolona bardzo :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna Poduszka, ja rowniez uwielbiam grafiki ktore samemu sie stworzy, pieknie wyszlo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Poducha wyszła super!! Niesamowita, tak samo jak Ty :).
    Ja z kolei przymierzam się do poeksperymentowania z drukiem na tkaninie na drukarce :).
    A no i cieszę się, że udało się znaleźć "gazetową" tkaninę, zawsze to mniej zachodu z wysyłką! Ale gdyby jeszcze kiedyś coś to pamiętaj, że służę pomocą! :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, do decoupage przymierzam się od jakiegoś czasu i wciąż brakuje mi odwagi by zakupić zestaw startowy i wziąć się do pracy. Twoje pierwsze koty za koty na 5 z plusem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko dziękuję :*
    Bree,Miszko witam i dziękuję za opinie :*

    OdpowiedzUsuń