czwartek, 26 maja 2011

To co najważniejsze


Czy coś muszę dodać :]. Robienie tej pracy zbiegło się z Dniem Matki. Mój zaczął się zaskakująco i uroczo.Mimo,że w ten cudowny dzień nadal uwięzieni jesteśmy w domu, to uśmiech miałam na gębuli już o 8.00. Dzięki tym małym skrzatom i ich Tacie czułam się wyjątkową mamą i ten stan nadal trwa,bo produkcja obrazków ,buziaków i dobrego zachowania jak dotąd się nie skończyła :p


Ale wracając do tematu ramka powstała jako efekt "przepisu na.." ogłoszonego na "Art-piaskownicy" przez Mumkę.Miałyśmy użyć ramki (moja to opakowanie po przydasiach scrapowych), motywów kwiatowych ( z papieru róża,skrawki papieru i materiału), własnoręcznych napisów /liter ( odręczny napis) no i czarny żelopis(ja użyłam brązowego :P).

Okienka zajmują fotografie naszej czwórki,czyli wszystko co kocham najbardziej na świecie :].Kiedy mi się znudzą te zdjęcia to zawsze mogę włożyć jakieś inne,albo zmienić układ.


Ta blondyna w lewym rogu to ja :P .Uśmiecham się jak wspominam kiedy i w jakich okolicznościach powstało to zdjęcie.Miałam wtedy jakieś 16 lat :]

Ściskam Was i mam nadzieję,że czujecie się dziś co najmniej tak wyjątkowo jak ja :]

pozdrawiam An

9 komentarzy:

  1. powiem jedno.... robisz cudności i ilekroc tu wpadam do ciebie trwa kilka chwili zanim sie napatrzę.... normalnie szacunek

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co, piękny prezent sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo swietna ta ramka!! niesamowity pomysl! szkoda ze ja nie mam czasu pobawic sie w towyzwanie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to cudne!!!
    Zdjęcia zawsze budzą wspomnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna interpretacja ;-)
    chyba na tym zdjęciu bym Cie nie poznała

    OdpowiedzUsuń
  6. Rameczka przepiękna.Kolory moje ulubione. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. A... zapomniałam dodać,ze poduszka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za komentarze, ramka faktycznie stała się moja ulubioną :]

    witam wszystkie nowe osoby na moim blogu :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl na ta ramke! Chyba odgapie!

    OdpowiedzUsuń