środa, 22 czerwca 2011

Kącik czytelnika


Prawdę mówiąc to tylko brzmi dumnie.Taki kącik nie ma prawa bytu na takim metrażu :],ale marzenia ludzka rzecz.

Pokazuję ten fotel-tron Pana domu :p- ponieważ postanowiłam go oswoić i uszyłam mu ubranko.


Pan Domu nic przeciwko nie ma, a ponieważ metraż mały to ciemne meble jeszcze mi "zaciemniają" otoczenie. Postanowiłam fotel ubrać i stąd pokrowiec, na razie jest biały-ale moje zamiłowanie do patchworków podpowiada mi ,żeby go lekko ozdobić.


Poduchę też uszyłam , dostałam ten materiał od Carry :* i okazało się,że idealnie pasuje do mojej starej poduchy.Dzięki temu mam komplet :]

Co sądzicie,zostawić biały czy np. patchworkowy ,pionowy pas po prawej stronie ,biegnący przez oparcie i siedzisko-pasowałby?

Wprawne oko dojrzy moją ambitną literaturę:p. Stałam się dumną posiadaczką nikona d90 i jako totalna ignorantka postawiłam sobie wakacyjny cel -dowiedzieć się o nim jak najwięcej:].jest to droga przez mękę, bo ja z tych co to wolą zobaczyć na własne oczy niż brnąć w literaturę.Ale cóż, na razie strzelam na wyczucie hahahaha.

pozdrawiam i namawiam osoby biorące udział w wymianie lalek do wklejania zdjęć pod odpowiednim postem(klikając w obrazek u góry przeniesiecie się gdzie trzeba).

An


p.s. 
Rozmowa Matki z Synem:

Syn-Mamoooo,zobacz krowa!
Matka- no tak widzę...a co nam krowa daje Syniu?
Syn-(bez zastanowienia) CZEKOLADĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i tym optymistycznym stwierdzeniem życzę Wam słodkich wakacji ;}

14 komentarzy:

  1. koniecznie zostawić biały pokrowiec na fotel! Patchworkowa może być ew druga poducha na zmianę. Jeśli masz "powiększać" optycznie wnętrze, to na pewno nie wrzucaj więcej pstrokatych elementów.
    Pozdrawiam.
    Metka by Traczka

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm patchworkowy pas ladnie by wygladal, ale jakos ta biel z ta poduszeczka tak sie fajnie zgraly.. nie wiem;d mysle ze jak zostawisz bedzie ok i jak doszyjesz jakies dodatki tez bedzie ok;d bardzo ladnie ci ta podusia wyszla, taka skromna a urokliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za opinie;sama się zastanawiam,bo przywykłam już do tej bieli ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również zrezygnowałabym z patchworka na rzecz bieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kącik:) zdradź proszę gdzie kupiłaś stolik - taca?
    szukam takiego od dawna.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny :) Wczoraj pożyczyłam sobie 32centymetrowy stos lektury wakacyjnej - George R.R. Martin jakby ktoś pytał - więc też muszę sobie jakiś kąt do czytania zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kącik w bieli jest rewelacyjny, jak dla mnie już nic mu nie brakuje.
    Ta poduszeczka wystarczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pasuje idealnie.
    Poduszkę zawsze możesz zmienić, a fotel w bieli jest neutralny :)
    PS. Zapraszam jutro do mnie...nawet ciasto upiekłam :))
    Musisz mi zdradzić gdzie kupić taki stoliczek- słodki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też byłabym za bielą, bo kącik tak jak go przedstawiłaś na zdjęciach jest bardzo urokliwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. I am really very glad after read here and I appreciate for the information that you presented here.
    sell my car

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam podglądać Twoje metamorfozy kochana:) Ja też optuje za bielą (ożywiać można dodatkami zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  12. aż by się chciało kawki napić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce, aż chce się usiąść!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam... koncik bardzo klimatyczny... poczytalo by sie i spilo dobra kawke... bardzo tu u ciebie kreatywnie, pieknie i oryginalnie. pozwol ze bede zagladala czesciej. twoje rekodziela miod-malina!!! pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń