poniedziałek, 13 czerwca 2011

Kolory lata


 Takie kolory królują w tym roku :]


Będzie orzeźwiająco miętowo,z plasterkiem pomarańczy. Będziemy gapić się w lazur nieba i pogryzać śliweczki (ale to nieco później:P). W każdym razie takie kolory królują na Art-piaskownicy .Zabawę sponsoruje sklep Scrapki.pl.



Dziewczynom zainteresowanym zabawą w wymianę lalek przypominam,że do 20-go wysyłamy laleczki :].Lada dzień opublikuję post z linkiem do wklejania zdjęć. Moja lala prawie gotowa,a wasze? :]

An

11 komentarzy:

  1. kartelucha przepiekna! i juz ne moge sie doczekac az zobacze wasze lalowe twory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala gotowa do wysłania :) Czekam na link :)
    A prace piękne :)) Strasznie fajne to połączenie kolorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szałowe te karteczki z miętą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper są te kartki !! A kolory królują !!! Własnie przemalowałam moja tablicę na miętowo, na paznokciach też lekki turkus ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne!! Ta z ptaszkiem- CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się jutro zabieram ,bo do tej pory wiecznie mi cos przeszkadzało. Już w domu zapowiedziałam, że NIC innego nie robię... a obiadu nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, orzeźwiające jak mięta z palemką ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. :] widzę,że opcja drinka z mięta wam odpowiada:p


    już się nie mogę doczekać posta lalkowego :]

    dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne karteczki. Lubie takie kolorki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lala od tygodnia czeka na podróż do ciebie, coś nie umiemy dojść na pocztę :)
    Karteczki prawdziwie letnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń