poniedziałek, 20 czerwca 2011

Lalunia-czyli efekty odnajdywania w sobie dziecka

Moje drogie,czas wysyłania lalek minął :] mam nadzieję,że wszystkie laleczki wyruszyły w drogę. Moja lala jest już u właścicielki, zresztą i ja swoją dostałam:].Niniejszym prezentuję lale,która uszyłam dla Neilii


Jak widać jest to mała , zadziorna dziewuszka :]


Uszyłam ja z lnu,bawełny w grochy i wypełniłam ociepliną. Spódniczkę ozdobiłam szydełkując "koronkę"


laluchna jest zabawna dzięki uśmiechowi, malutkim piegom i takim śmiesznym włosom:p


Została pokochana przez małą dziewczynkę i to mnie najbardziej cieszy.


Zresztą lalunia od Neilli też została mocno pokochana -zwłaszcza przez mojego Syna:].Nazwał ją Milenka (na cześć siostry),wszędzie z nią chodzi :}.

Mam nadzieję,ze i Wy bawiłyście się tak dobrze podczas tej wymianki. Proszę wklejajcie zdjęcia swoich lalek pod tym postem. Kod działa od dzisiaj do 20-tego lipca.






gdyby ktoś miał problem TU instrukcja wstawianie zdjęć .

pozdrawiam An

19 komentarzy:

  1. no lala wyszla pieknie, z charakterkiem dziewucha;D haha nie moge sie doczekac az zobacze dziela eszty uczestniczek zabawy;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jest słodka i przytulaśna baardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta Twoja lala,a piegi i uśmieszek cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na nią :) słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ah ten zadziorny usmieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita dołączyłam zdjęcie Milenki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta Twoja lala:)
    Zdjęcie dołączyłam:)
    Pozdrawiam i dziękuję za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam tę która uszylam. A Twoja jest śliczna i slodka. Bardzo dziękuję za wymiankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lale są śliczne,tylko czemu jeszcze nie wszyscy wkleili,jestem ciekawa reszty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne laleczki nam tu powstały :D
    Ja też już mogę swoją pokazać :D
    Dziękuję za świetną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za opóźnienie z wklejeniem :) Moja lala już u adresata :)) Genialna zabawa, więcej takich poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za organizacje zabawy! Lale piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja dziękuję!wklejajcie,wklejajcie-lale sa cudne.Nie wszystkie umiem skomentować niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu niepowtarzalna i już!

    OdpowiedzUsuń
  15. That cute rose, is my favorite and like it very much, which it kept on its head. It is so cute and really very wonderful work you shared with us.
    promotional pens

    OdpowiedzUsuń