sobota, 18 czerwca 2011

M dla Scrapgalerii



Niezwykle miło zakomunikować mi ,że zostałam projektantką i będę mogła pracować z materiałami ze sklepu Scrapgaleria. Chciałabym zainspirować Was do tworzenia dekoracji dla domu ,oraz innych kraftowych prac z wykorzystaniem materiałów dostępnych w Scrapgalerii.



 Moją pierwszą pracą jest znana Wam już drewniana literka, którą możecie kupić TU. Drewniane litery i napisy to hit wśród dekoracji wnętrzarskich.


Litera została pomalowana brązową i białą farbą z przecierkami. Nakleiłam na nią skrawki papierów rożnych firm imitując patchwork. Dodałam ćwieki śrubki ,potuszowałam i postemplowałam. Moje M będzie tworzyć wraz z innymi literami napis HOME w przedpokoju.

pozdrawiam i dziękuję Beatce i jej Mężowi za zaufanie.mam nadzieję,że nasza współpraca będzie owocna.

An

21 komentarzy:

  1. Cudo! Bardzo mi się podoba ten sposób dekoracji. Lakierowałaś czymś na koniec? Ciekawa jestem, czy papier wtedy się nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa i oczywicie zycze powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pięknie
    gratulacje i czekam na dalsze efekty współpracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Anito :* na pewno dostarczysz nam niesamowita ilość wrażeń i inspiracji :) nie mogę się już doczekać! szczególnie kiedy podziwiam Twoją eMkę - jest przepiękna! motyw patchworkowy przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piękna inspiracja Anitko!! Tez chcę taką tylko z moim inicjałem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziękuję dziękuję
    na Was zawsze można liczyć :] mam lekką tremę,ale z takim dopingiem..:P

    Kasico nie lakierowałam,nie ma takiej potrzeby skoro ma wisieć tylko na ścianie. Podobno lakier do decou Flugger nie żółknie i nie zmienia kolorów ,więc może i papier się nie zmieni.Za to nie wiem co na to tusze.

    Beatko-mam na uwadze:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zainspirowałaś, bo wcześniej moje M podobało mi się surowe ale zmieniłam zdanie i chyba coś podziałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, cudna literka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. literka wyszla na prawde ladnie i ciekawie :) fajnie ze p[odlinkowalas sklep bo te literki bardzo mnie zaciekawily;D szkoda tylko ze A wykupione!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna jest !! i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się też podobają surowe, a białe z przecierkami to już w ogóle:] .tez poluje na A
    dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się będzie cały napis prezentował:) I gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna jest!
    i gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wypadła ta literka :) Teraz czekać końca Twojeg napisu :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń