środa, 1 czerwca 2011

Wymiana lalek-ZAMKNIĘTA

Witajcie. Zamknęłam już komentarze do posta dotyczącego wymianę lalek.
Lista wygląda następująco:
1.Duża mała Mi -worqshop
2.Neili -Anita -czyli prowadząca :]
3.Nerbi-Paula_71
4.Ewelina-MamAga
5.gosiulaart-malutka
6.with love-Klaudyna
7.Yoasia-Karola
8.Anula-kasica53
9.Taia-DewuArts



Oto nasze pary.Klikając na banerek dotyczący wymiany znajdziecie się w poście o tym i poprzez komentarze można odnaleźć bloga swojej pary:] tam na pewno będe adresy mailowe gdzie dowiecie się gdzie wysłać laleczkę.Termin do 20-go czerwca? Czyli do 20-go każda osoba musi wysłać swoją laleczkę :].Proponuję ustalenie ,że laleczka ma mieć około 15 cm,technika wykonania dowolna 9może być większa:]. To tak,żeby każda z nas była zadowolona z wymianki.jeśli są jakieś uwagi proszę pisać pod postem. Jak zrobię swoją postaram się o specjalny link i będę wdzięczna jeśli powklejacie swoje lale pod tym postem.
An

5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad wymianką jak tylko zamieściłaś posta. A potem z głowy mi wypadło ;)
    Więc może mnie dopisz, co by było do pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super..... wieczorem zabieram sie za szycie a teraz ide rozpoznac sie w gustach mojej wymiankowej koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń