niedziela, 17 lipca 2011

Ławeczka



To już ostatni mój robótkowy post przed wyjazdem wakacyjnym. Wprawdzie nie osiądę na laurach,bo ciągle coś dłubie-ale dam Wam odsapnąć:P
Moja ławeczka w przedpokoju doczekała się poduchy. Uszyłam ją z worka jutowego i starej gąbki z wyrzucanej na śmietnik kanapy -czyli recykling :]
Śliczny worek jutowy z napisem kupiłam TU. Jeśli znacie blog Mimi to koniecznie zaglądajcie do Jej sklepu,bo ma tam cudeńka!


W każdym razie jutowa poducha zgrała się z podobnym dywanem.


Cóż dodać więcej :]
pozdrawiam An

17 komentarzy:

  1. czy ja mogę sobie tam posiedzieć ??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie dodawaj nic więcej - jest świetnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice! A czy wiesz, ze takie worki tylko bez napisu mozna kupic na allegro za 3,50 sztuka? Trzeba wpisac w wyszukiwarke "woskowy len" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Udanych wakacji, pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  5. Carra jak już wpadniesz na kawkę to na pewno :p
    Ivi:*
    Julio- of kors,że wiem :P zależało mi na takim z napisem,a nie chciałam inwestować w farbę. Choć po dłuższym namyśle chyba zainwestuję :]

    Dzięki Dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita to jutowe siedzisko jest swietne, fajny pomysl na wykorzystanie worka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rany, jak ja bym chciała się tak nudzić jak Ty i takie rzeczy tworzyć :)
    piękna
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. An ślicznie w tym twoim przedpokoju:) Wszystko tu pasuje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko a jakie można fotele wyczarować,tylko czymś raczej juto-podobnym ,bo w tyłek by gryzło:p

    Kasiu :* ja dopiero odkrywam co mnie kręci,już jakieś 3 lata bloguję i wiem,że szycie to moje życia hahaha

    Różaneczniku :* dziękuję to dużo dla mnie znaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dodac wiecej :) super! Swietny pomysl i efekt. Ja w temacie bo u mnie na tapecie pufa z worka jutowego po kawie :)Mimi znam i odwiedzam :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta poducha! :)
    Miłego wakacjowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna poducha! Twoje pomysły są inspirujące...

    OdpowiedzUsuń
  13. Poducha świetna i bardzo pomysłowa. A obrazek z guziczkami bardzo uroczy.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  14. o! a ja takiej właśnie grubej lnianej materii szukam. Dziękuję za podpowiedź :) ławeczka klimatyczna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też teraz szuje z worków :)tyle że po ziarnach kakao. uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń