niedziela, 3 lipca 2011

Dodo podejście kolejne


Kolejny Dodo uszyty na zamówienie. Ma około 38cm wysokości i czeka na uszycie skarpet.Powstał z pomarańczowego polaru, wypełniłam go wkładem do poduszek. Najwięcej problemu zawsze sprawia mi uzyskanie sennego wyrazu twarzy.


Moje dzieciaki strasznie polubiły tego cudaka,choć bajki nie znają. Pewnie to fenomen podobny do fascynacji teletubisiami:]
Czekam na opinię Pana Marcina i wtedy Dodo poleci do Małej dziewczynki, która uwielbia tego stworka.

pozdrawiam An

17 komentarzy:

  1. jest rewelacyjny! wyszedł Ci doskonale w każdym detalu! mi też by się spodobał do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Senny wyraz twarzy udalo ci sie osiagnac na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wiem jak Dodo powinien wyglądać, ale z tego co widzę wygląda rewelacyjnie... Fajny jest strasznie... :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tez nie wiem jak wyglada oryginalny dodo, ale twoj jest swietny :) i wyraz twarzy senny tez sie udal!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki jest z tym jęzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się Dodo podoba, choć bajki nie znam. Nakładki na obiektyw w poniższym poście też rewelacyjne. Świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to już prawie "specjalizacja" ;)
    świetny jest oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak dobrze,że Anita się nudzi:)Wtedy spod Jej igiełki wychodzą istne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo! Ja tez chcę takiego do przytulania! Kapitalnie wyszedł i śpiący baaaagrdzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozbawil mnie, jest swietny!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję! skoro wam się podoba to chyba jest nadziej,że zamawiającym również:]

    OdpowiedzUsuń
  12. co za gość! świetny! a polar to chyba wdzięczny materiał twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agakry dzięki.Polar jest świetny-nie wymaga obrzucania,nie strzępi się,no i jest milutki:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tutaj po raz pierwszy, i dziwię się dlaczego tak późno...?!
    Prowadzisz fantastyczny, niesamowicie ciekawy blog! Wszystko mi się tutaj podoba! :P
    Serdecznie pozdrawiam, Makola

    OdpowiedzUsuń
  15. Makolo bardzo mi miło :] witam i cieszę się,że chcesz zaglądać:]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny:)bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na słodkości

    OdpowiedzUsuń