piątek, 1 lipca 2011

Dzisiaj papierowe moje "dzieła". Pierwszy to scrap , który powstał na potrzeby liftowania w "Art-piaskownicy".Pracę źródłowa można zobaczyć TUTAJ. Jak widać moja wersja niewiele ma wspólnego z romantyzmem :] .Potraktowałam ją raczej jako mapkę.



A żeby pozostać w konwencji full of colors :] taka karteczka urodzinowa


Pomysł na nią miałam taki,że jak ktoś chce to zaznaczy sobie kółeczkiem ,które urodziny obchodzi obdarowywany.Tym samym mamy kartkę uniwersalną. Była też wersja dziewczyńska,ale nie doczekała się zdjęcia.

I tej barwnej wersji się trzymajmy, bo u mnie leje jak z cebra i lać będzie ponoć kilka dni:/

An

5 komentarzy:

  1. o ten pierwszy scra bardzo ciekawy, wyglada jakby byl caly zlozony z ateciakow :) bardzo mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :) możesz do niej dołączać takie gotowe kółeczko z dziurką, żeby można było w odpowiednim miejscu przykleić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się - wesoło, kolorowo, energetycznie. Twój scrap to mój ulubiony z piaskownicowych liftów.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna , zwłaszcza na dzisiejszy pochmurny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrap może i nie najbardziej romantyczny ale za to w 100% Twój!! I tak trzymaj:) Kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń