wtorek, 12 lipca 2011

Hortensja


Dzisiaj mogą Was boleć oczy od nadmiaru kolorów i palącego słońca.Niestety zdjęć powtórzyć się nie da, a te robione były w bardzo gorącą niedzielę.

Uszyłam poduszkę z hortensją dla wielbicielki tych kwiatów -Nowalinki.Wprawdzie wyprzedziłam jej urodziny w tym roku,ale wiem,ze na pewno nie zapomnę :P

Do poduszki załączona była tabliczka ,która już pokazywałam-też z hortensją, z moich warsztatów decou.Zrobiłam jej napis garden i w ten sposób być może Alinka zrobi sobie kącik do wypoczynku na balkonie :p


Nie mniej Kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego:*

Rankiem w niedzielę byłam też na targu staroci w Mikołowie. Oto kilka migawek


Nie wróciłam z pustymi rękoma,oj nieeee. Oto mój ukochany pojemnik vintage-nawet nie wiedziałam,że tak o nim marzyłam :P.


Prawda,że cudny:p Zastąpił plastikowy ikeowski pojemnik i uważam,że idealnie wpisuję się w klimat mojej kuchni :]

Nabyłam tez kilka takich drobiażdżków- zgodnie z zasada -przyda się :p



Do ptaszków już mam pewne plany :p

To mój przedostatni post przed wyjazdem wakacyjnym.Mam jeszcze coś DIY do pokazania i już Was męczyć nie będę swoją nadpobudliwością ruchową:p

Serducho przesyłam (też DIY hahah)- no co nudziłam się jak dzieci latały po łące :P


p.s. wybaczcie te przykre kolory i przepalone zdjęcia:/
An

24 komentarze:

  1. Ten pojemnik ze staroci w Mikołowie jest przepiękny! Tyle razy już się tam wybierałam a wybrać się nie mogłam! Muszę pojechać koniecznie.
    Poduszka hortensjowa śliczna:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka z hortensją po prostu marzenie. Pojemnik tez bardzo ładny do kuchni jak znalazł. Dobrze, że wstawiłaś zdjęcie staroci to przynajmniej sobie popatrzę, bo przed wyjazdem trzeba trochę oszczędzić. A kolory na zdjęciach bardzo mi się podobają, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna poduszka! i cudowne lupy z targu staroci, samo miejsce tez wydaje sie mocno inspirujace! Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tam oczy nie bolą! Twój blog jest zawsze taki kolorowy i dlatego tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty, cudne, cudne, cudne, bardzo Ci za nie dziękuję, bo wiem, że dużo pracy w nie włożyłaś i są naprawdę wyjątkowe i piękne i cieszą me oczęta wraz z serduchem :***

    Piękne migawki z targu i urocze łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hortensjowe prezenty śliczne:)ja bylabym nimi zachwycona:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się te kolory i zdjęcia bardzo podobają. Poduszeczka jest prześliczna i zawieszka również.Marzy mi się wybrać kiedyś na taki targ staroci. Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu wakacyjnego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkałam niedaleko Mikołowa i w życiu nie miałam pojęcia o targowisku staroci!Piękne znaleziska ik przecudne wózki♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw z hortensją bajeczny! cieszę się, że mogłam go obmacać ;)
    przepiękne skarby znalazłaś! nie wiem co bardziej mnie zachwyca, czy pojemnik czy ramki i ptaszki... wszystko jest niesamowite!
    a serducho - padłam jak je zobaczyłam! jest boskie!!!
    udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo ale poducha śliczna ;-)
    a o Mikołowie znowu zapomniałam, ale widzę, że tam się rozkręca kiedyś tam była totalna kicha

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ze u ciebie na targu male cuda sa! ten malutki zolty wozeczek jest niesamowity!!! ja staram sie co miesiac chodzic do mnie na targ staroci, w ta niedziele jest a mnie nie bedzie w miescie ;( zawsze tez jakies drobiazgi kupuje.. ladne ramczeki zdobylas :)

    co do podusi i zawieszki to jak zwykle super.. super super i nie mamk pojecia jak sie to robi wiec jezcze bardziej super haha xD

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi miło,że dostaję tyle komplementów od Was :]
    ja byłam na targu staroci chyba 3 raz,ale wpadłam po uszy-cudowny klimat :]
    Maryszo -poduszkę ozdobiłam za pomocą transferu :]

    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  13. No piekny pojemnik, taki jaki wlasnie szukam :) widzialam nowe w tym stylu uu ale cena mi nie odpowiada:) Piekna poducha, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory iście letnie, więc nie masz za co przepraszać :)
    a pojemnik jest cudowny- mam podobny, ale nie tak ładny jak Twój
    no i te ptaszki i rameczki - miodzio
    poduszka z hortensją piękna
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Poducha cudna,a zakupy wspaniałe i NA PEWNO się przydadzą:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna podusia :) i turkusy ;) i starociowy nabytek :) i te "sztućce" z poprzedniego posta! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się takie przypalone podobają :)
    Fajne zakupy i fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dag-eSz a widzisz,zapomniałam,że ja też je uwielbiam.
    Ivi :*
    Kasiu dziękuję,Bree mój kosztował 20zł-jeśli spotkam mogę nabyć dla Ciebie-jeśli się opłaci z wysyłką,bo nie wiem gdzie mieszkasz.jakby co pisz:]

    dziękuję za komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha ha, rzeczywiście częściej mrugam, ale oczy nie bolą, raczej chłoną te kolory, bo u nas leje za oknem. A tam u Was lato, bajkowe lato! Komplecik z hortensją fajowy, podoba mi się pomysł na zawieszkę bardzo. Pojemnik super! Ciutkę zazdroszczę;) Na taki pchli targ to ja też chcę:) My też na wakacje się zbieramy:) Hip hip hura:) Wam słonka i radosnych humorów życzę! Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolino:* udanego wypoczynku życzę i mnóstwa inspiracji :].Chętnie bym z Tobą po takim targu pobuszowała :]

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam targi staroci, zawsze moznatam znaleźć coś ciekawego;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszły te hortensje. Szarość i błękit - bardzo ładne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. The bird frame is so beautiful. It is best to keep in home decoration. Your every stuffs looks vintage collection. christian counseling

    OdpowiedzUsuń
  24. Jilly welcome :] thanks for your visit , birds- my love,they will be decor in style shabby shic

    OdpowiedzUsuń