wtorek, 5 lipca 2011

Organizer-projekt 12/12 czerwiec

Ostatnio mam obsuwę, to już drugi miesiąc z rzędu spóźniam się z realizacją zadania dla projektu 12/12. Tym razem na czerwiec miałyśmy zadane organizery maści wszelakiej. A trzeba Wam wiedzieć,że matka lubi organizację.Wszelakie pudełka,koszyczki,puszeczki-nigdy nie stoją u mnie długo puste:p. Ale wracając do tematu.

Uszyłam (zaskoczeni? :P) organizer na szczotki i grzebienie do włosów.


Do jego powstania przyczyniły się:
-wieszak ze scrappo
- len z sh
- naprasowanka -etykiety stworzone przez Bree
Tutaj pozuje z wiekowymi ramami ,które dostałam od Teścia.Święte obrazy po Babci już w nich nie mieszkają,a ramy mają za zadanie stworzyć jedną na wymiar (pod nowe lustro). Oczywiście kolor do zmiany.

Tutaj organizer w łazience


Łazienka ciasna,więc nawet foty "en face" zrobić się nie udało (siedziałam w wannie:P).

I falbanka -niewykończona (po kilku praniach powinna mieć cudny vintage look:P)


No to pa
An

14 komentarzy:

  1. Dałaś radę :) naprawdę miałaś jakieś obiekcje przed szyciem :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kochana,raczej chodziło mi o to,że mój blog staje się monotematyczny z tym szyciem:p
    dziękuję za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! Vintage'owy look to on już ma, ale masz rację, że po praniu to już będzie pełen odlot! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny! Przypomina wdzięczny fartuszek ( z tymi falbankami;) i kokardkami:D Super wyszło z tymi etykietami. Buziaki i trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. monotematyczne to my możemy byc;) za każdym razem pisać, że cudeńko uszyłaś:***

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny organizer ;-)
    faktycznie takich rzeczy nigdy za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah dziękuję,cieszę się,że moje wytwory się podobają.To mnie mobilizuje do kolejnego szyciowego projektu:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny! Numerki i falbanka to jet to.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, taki delikatny.Nie przytłacza swoją obecnością. Wszędzie się dobrze wkomponuje. Bardzo pasuje delikatny druciany wieszaczek do nadruków z cyferkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. No piekny, swietnie Ci wyszedl, cyferki pasuja idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. już jest cudna, nie trzeba czekać na pranie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko, cudny, przepiękny i w ogóle mniamniuśny ten organizer :)
    jakbyś nie miała co z nim zrobić, to ja go bardzo chętnie przygarnę :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję,dziękuję,dziękuję :*
    Kasiu no akurat szyłam dla siebie,żeby wreszcie te niesforne czesadła ujarzmić.Ale proste to szycie,więc służę "kursem"

    OdpowiedzUsuń
  14. eh... jest naprawdę cuuuuudny... a jak się jeszcze ta koronka w praniu dorobi to już w ogóle będzie... :D:D:D

    OdpowiedzUsuń