piątek, 1 lipca 2011

Ptaszory

Moi czytelnicy nie pozwalają mi się nudzić:]. Dzięki Agnieszce :* napisał do mnie sympatyczna Pani Edyta-fotograf. Pani Edyta zamówiła takie ptaszory-nakładki na obiektyw:


Zdjęcia mocno "nie artystyczne", bo jak się ma 1 aparat i jedną (niezbyt długa rękę) to jest jak jest.
Ptaszory owe-jak się dowiedziałam -służą jako nakładki do zaciekawienia dzieciaków podczas sesji. Inspiracja pochodzi z Etsy i została podsunięta przez samą Zamawiającą.


Uszyłam je od podstaw,ale można wykorzystać ,popularne niegdyś ,gumki do włośów obciągnięte tkanią.

Dziękuję za możliwość zmierzenia się z nimi  pani Edyto  :]
An

19 komentarzy:

  1. Super! Czegos takiego jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre!

    Normalnie, zazdrosna jestem ja nie wiem co. Czemu do mnie nikt nigdy sie o nic nie zwroci???? Buuuuu!!!!

    Nic to jednak bo w obecnym stanie i tak nic nie dalabym rady zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło rewelacyjnie Anitko!! A pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest genialny pomysł!!! a w twoim wykonaniu majstersztyk!! czad!! i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne...bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne! bardzo fajnie wyszlo, takie kolorowe wesole i super pomyslowe :)!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ło jaaaaa - czaaaadowe!! Ale bym się hahała do obiektywu z taką nakładką :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarze.
    Marysiu-to pewnie dlatego,że podejmuję się szycia różnych "dziwaków".Ty to już pełna "profeska"

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem baaardzo zadowolona z rezultatu, o takie właśnie ptaszki mi chodziło, Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, ze wyczarujesz coś superowego :*
    świetne są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te ptaszory! Dzieciakom na pewno się spodobają podczas sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję,mam nadzieję,że spełnia oczekiwania :]
    Agnieszko*
    Brandywine witaj i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wybrnęłaś z zadania - sowy sa świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastycznie wyszły!kolorowe z pewnością będą przykłuwać uwagę dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow swietny pomysl :) chyba sprobuje z gumkami do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń