poniedziałek, 11 lipca 2011

Sztućce


Wczorajszy dzień to była uczta dla zmysłów. Miałam okazję świętować z moimi śląskimi "koleżankami po fachu" ich byłe ,obecne i przyszłe urodziny. Oprócz tego miałam przyjemność gościć u Arine w jej nowym ,szarym domku na prerii :p. Nie napisze małym-Elu Ty wiesz hahaha

Z tej okazji powstały prezenty.Dzisiaj komplet sztućcowy dla Eli-Arine.

Worek na jednorazówki do jej cudnej biało/czarnej kuchni


Do woreczka dodatkiem były świeczki ozdobione tym samym motywem na ciepło.




Zamiast kartki zawieszka sweet home-z metki od spodni,ramki od Nowalinki ,różnych skrawków,farby pękającej,falbanki,oraz kawałka kory.



Tak wyglądało to razem



pozdrawiam dziewczyny i dziękuję za zabawę.Był to niezły masaż dla brzucha.Elu miło było poznać twojego psa:P

An

14 komentarzy:

  1. śliczne prezenty, cudowne. do pozazdroszczenia.. i wasze spotkanie też. cieszę się, że naładowałaś akumulatory

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na świeczki cudny!
    a spotkania dodają energii.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taaak, nie widziałyśmy się wieki-choć tak blisko mamy do siebie.
    dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne prezentY:)
    uwielbiam takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny komplecik! żałuję, że nie miałam możliwości go wymacać.
    a spotkanie! już czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny komplecik! och, jak mi się ten sztućcowy motyw podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko ja uwielbiam Twoja nude :D
    cudne rzeczy wtedy powstaja hihi
    jak ja zazdroszcze takich spotkan....buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha...:D Świetna!
    Pozdrawiam, Makola

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, ze ostatnio motyw sztućców bije rekordy popularności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek cudny, ja uwielbiam ten motyw sztuccow:)
    Spotkanie musialo byc baaardzo udane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. tak spotkania polecam!
    sztućce faktycznie dosyć popularne,sama je polubiłam
    dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie ten worek wyszedll, bardzo dobry i ladny pomysl na przechowywanie tych milionow poniewierajacych sie wszedzie jednorazowek:D genialne:D

    OdpowiedzUsuń