sobota, 23 lipca 2011

Witaj na świecie


Dzisiaj późnym popołudniem przyszła na świat pierwsza siostrzenica mojego męża. Maleńka długo kazała na siebie czekać, a ja jakoś -pewnie solidaryzując się z rodzącą- nie umiałam sobie miejsca znaleźć. Postanowiłam do prezentu ,który kupiłam zrobić coś własnoręcznie.

Zainspirowały mnie do tego komplety, które prezentowała Agnieszka na blogu Scrappassion.Postanowiłam uszyć Malutkiej buciki. Są zbyt duże i niezgrabne-ale to raczej symbol:]


I karteczka


Moja Mi też chciała butki to dla wprawy uszyłam i dla niej :]



i z rozpędu karteczka dla chłopczyka


pozdrawiam An

21 komentarzy:

  1. Cudne buciki i prześliczne karteczki! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki!!! Jeśli to symbol, to włożyłabym je do takiej trójwymiarowej ramki. Myślę jednak, że malutka nieraz założy te cuda ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jaka romantyczna się zrobiłaś:) piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki i przesłodkie buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nieźle zaszalałaś. Widać, że cię nosiło. ALe super efekty. Buciki słodkie, karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te komplety!! Buciki rozczulają wielce! Podziwiam cie Anitko za podejmowanie trudnych tematów (dla mnie uszycie takich bucików to kosmos prawie znaczy się nieosiągalne wcale)
    ...ale nie wiem jak to się stało, że przegapiłam krowę... normalnie szczęka mi opadła jak ją zobaczyłam... czadowa!! Pozdrawiam ciepło:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Betik-butki to było nie lada wyzwanie nawet dla mnie,zwłaszcza małe

    dziękuję za komentarze :]

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, jakis spodkie kapciuszi!idealne, by pozniej zachowac je na pamiatke!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne paputki, swietny pomysl, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paputki - nie powinnaś zbyt wiele takich pokazywać, bo wzbudzają chęć stworzenia kolejnych dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh buty wyszly ci nieziemsko uroczo! i te fioletowe i te drugie zielonkawe! super na prawde super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah Julio poważnie :p ja się martwię co będzie jak już uściskam Małą :p

    dzięki Dziewczyny za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł i super wykonanie! Przypuszczam że takie buciki przydadzą się do niejednej sesji zdjęciowej młodych rodziców ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buciki :)
    Jakiś czas temu uszyłam podobne, ale niespecjalnie nadawały się do pokazywania :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie się rozpędziłaś z kartkami i bucikami. Zawsze mnie kusiło uszycie takich drobinek:)Sa takie urocze. Widziałam tez krówkę jałówkę- słodziak:> Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba poszukam tuturiala i uszyję takie cudowności dla mojej malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapciuszki urocze i bardzo ładne kolorki. Jeśli bedziesz miała ochotę uszyć jeszcze jedne dla dziewczynek zapraszam do mnie, zjadziesz tak link do kapciowego tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw. Butki są rewelacyjne!!!:)

    OdpowiedzUsuń