poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Heloołłłł


 Jestem, wróciliśmy :]. 
Urlop się skończył,ale wakacje nie . Było cudnie,ale o tym opowiem innym razem. Dzisiaj kilka migawek i zaległe prace, które powstały przed wyjazdem.
Powyższe zdjęcie to moja propozycja na FotoGrę pt. "Okulary" w Art-piaskownicy.Jak widać miałyśmy niezłą zabawę z Mi na balkonie-lało ,a na naszych zdjęciach lato:]

Bransoletka to moja propozycja na wyzwanie biało-granatowe (koloroTon). Ufilcowałam dwa dredy ,które po zapleceniu połączyłam na końcach  -dodałam wstążkę i kilka koralików.




Pozostając w klimacie marine przed wyjazdem nad cuudne polskie morze...


 ...uszyłam broszkę.Towarzyszyła mi wszędzie:]


O tych cudnych chwilach będą mi przypominać maciupeńkie muszelki,które zbierałam na piasku nad Zalewem Wiślanym. Włożyłam je do małego pudełeczka , a teraz ...


...wertuję strony mojego wakacyjnego żurnala.Zrobiłam go przed wyjazdem na "Przepis na.." ogłoszony przez Ki na "Art-piaskownicy". Niedługo pokażę go zapełnionego zdjęciami.Przed wyjazdem wyglądał tak :


Po raz pierwszy robiłam wpisy na gorąco i teraz kiedy dołączę zdjęcia mam nadzieję wczuć się w klimat gdy będą mi marzły nogi pod kocem.


To  na razie tyle.Do napisania

pozdrawiam An

12 komentarzy:

  1. nie moge sie doczekac az wypelnisz journal wakacyjny.. na pewno bedzie wygladac jeszcze lepiej!
    widze ze pogoda dopisala.. my mielismy troszke gorzej.. prawie caly urlop mojego A. lało.. w Zakopanem wielkie mgly ze nic nie widzielismy, nad morzem zero slonca - dopiero w dzien naszego wyjazdu byla pogoda na plazowanie.. chociaz tyle ze na woodstocku byla wysmienita pogoda.. :)

    branzoletka dredowa niebieska super wyszla.. pierwszy raz widze branzoletke w takim stylu :) Brocha tez fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wróciłaś!:))
    Masz trochę bałtyckiego piasku dla mojego pieska?;))hihi
    Konieczne spotkanie i to już!...Wrzucam temat na forum-tylko niem. że nie masz czasu!
    PS.Obiecuję, poznasz mojego psiaka ;)D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryszo mieliśmy szczęście 7 dni słonka,3 dni deszczu i reszta w kratkę
    -ale fakt ,lato nie rozpieszcza

    Julio:*

    Arine-nie mogę się doczekać,piasku -wytrzepię z pralki hahaa.mam czas :*,kasy nie mam hahaha

    Noomiy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. oh jak fajnie,że wróciliście!zdjęcie w okularach jest absolutnie boskie,nic a nic nie widać jesienno-letniego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zaczynaliśmy urlop w tym samym czasie - i ja miałam piękną pogodę, potem się skiepściło:))) Powiadasz nad zalewem byliście,możesz zdradzić gdzie konkretnie??? Często bywamy nad zalewem;)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ivi byliśmy w Krynicy Morskiej,kilkanaście metrów od zalewu i niezły spacer od morza :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez chce taki stojak na nici a nie moge nigdzie znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe zdjęcia. Nadrabiam zaległości :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj piękny ten portret córy! uroczę masz dziecię!
    I ta branzoletka bomba, prosta łada i zgrabna :)
    Czekam na migawki z journala :)

    OdpowiedzUsuń