niedziela, 28 sierpnia 2011

Mamooo, w pokoju jest Poltwól

Poltwoly -ale oswojone-opanowały nasze mieszkanie.Na razie dwa-dżinsowy powstał z powodu wyzwania recyklingowego,które prowadzę na "Art-piaskownicy". Przetwarzamy dżins.Skorzystałam z patentu na suwak udający buzię i tak powstały te sympatyczne stworki:




Druga powstała pod wpływem wyzwanie 12/12, w sierpniu miałyśmy zrobić coś ze swetra -ja uszyłam poszewkę z polaru dla drugiego potworka.



To nie koniec potworzenia,kolejne będą się pojawiać i zamieszkają na sklepowej półce w moim kąciku w Decobazaarze.

serdecznie pozdrawiam An

28 komentarzy:

  1. Poduszki i do zabawy i do przytulania, śliczne, mimo że potworne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, potworzaste! Anita, czy ja mogę sobie zliftować któregoś z Twoich poduszkowych stworów? Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, no i tenpomysl na gembe :) super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne sa! widać że dziewczyny zachwycone :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Kulko no jasne:]
    dziękuję za komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł,a ta suwakowa bużka-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł!!! Poduchy wyszły przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tym suwakiem w miejscu paszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale świetne! Muszę się nauczyć szyć i zrobić córci do pokoju, który niedługo będę szykować :) Jeśli pozwolisz, oczywiście, skorzystać z Twojego pomysłu :) Mogę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na paszczękę jest extra! A poduchy pomimo potworzastej nazwy - bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne sa, a te zamkowe buzie niesamowity pomysl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny pomysł na suwakowe buzie nie jest mój,znalazłam go w sieci w innych zastosowaniach i przystosowałam do swojego pomysłu.korzystajcie i szyjcie poduchy na potęgę:p

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te twoje nudzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. anita!!! one sa NIESAMOWITE!! tehn pomysl z buzio-zasowakiem jest przesliczny i przezabawny! na pewno fajne miny wychodza hehe :D super.. na prawde super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja potworzę w słoikach... Ty w poduszkach, ciekawe ;D
    Dobry potwór nie jest zły:))) Fajnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję kochana za inspirację! jesteś WIELKA :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje "poltwoly", są słodziakowe i rozbrajające na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stwory super!!! :)) Czuje, ze moje dziewczyn od razu by je pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strrrrrasznie fajne potworaki! :)

    OdpowiedzUsuń