środa, 17 sierpnia 2011

Oh deer

Poducha z jeleniem uszyta została przed moim wyjazdem.Po prostu poczułam,że muszę ją uszyć-chciałam sprawdzić jak sobie poradzę z aplikacją.


Uznałam,że sobie poradziłam :]. Ponieważ nie pasuje do mojego wnętrza szyłam ją z zamiarem podarowania pewnej  miłośniczce rogatych: Sentimenti. Poducha już się u niej zadomowiła - jak pięknie mieszka możecie zobaczyć TU.

Przepis na poduchę:
  • odnaleźć w google graficznego jelenia
  • odrysować przykładając kartkę do monitora:p
  • odbić na materiale i wyciąć (wczesniej podklejając fliseliną)
  • naszyć na materiał ,który ma być tłem
  • rogacza na tle wraz z koronką przyszyć do planowanego przodu poduszki
  • dokonczyć szycie poduszki doszywając tył :p
 ja rogaczowi nie zabezpieczyłam krawędzi,niech się strzepi do woli i cieszy oko :]. Pozdrawiam

baaj An




12 komentarzy:

  1. piękne rogi doprawiłaś poduszce :)
    za przepis dziękuję, postaram się kiedyś skorzystać ( jak zrealizuję te 1000 pomysłów spisanych w zeszycie ;))
    buziaki, lecę malować szafkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alllle bosssska ta poduszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz talent i wyobraźnię, podziwiam :) Pięknie Ci wyszła ta poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknista
    Sentimenti jest szczęściarą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Charakterna podusia, świetne połączenie kontrastów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj genialnie ci to wyszlo! pomysl super i wykonanie tez wyglada niesamowicie! zazdroszcze sentimenti poduszeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poradzis sobie swietne i jak pieknie teraz ta podusia mieszka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper! I widzę, ze mamy ten sam sposób na kalkowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. "odrysować przykładając kartkę do monitora:p" - Ty to masz pomysły :)
    BTW mam dla Ciebie niemoralną propozycję i zaraz dostaniesz ode mnie maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. I z poduchami radzisz sobie super!Swietnie wyszla i rzeczywiscie rewelacyjnie wpasowala sie w nowe otoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna poducha, niech żyje kreatywność baj An!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna! super wyszło połączenie stylów, ogromnie mi się Towje pomysły podobają!

    OdpowiedzUsuń