środa, 24 sierpnia 2011

Witaj szkoło-inspiracje


Wiem,wiem -są przecież wakacje! Ale ja już po urlopie ,a zmiany w moim  życiu ( a raczej zmiany w życiu moje Córki) to idealny dla mnie czas do przemeblowań. Czyli coś co lubię najbardziej!


A chwaliłam się Wam,że dostałam na urodziny szlifierkę? tak-najlepszy prezent dla kobiety szlifiera i komplet papierów o różnej gramaturze :p




Nazbierałam trochę inspiracji  w duchu jaki uwielbiam, nie zdecydowałam jeszcze w jakim kierunku pójdę  w naszym kąciku uczniowskim-choć pewne kroki już poczyniłam.



Między innymi wylicytowałam cudne krzesełka casala- czyli oryginalne retro z lat 60-tych. Niedługo je pokażę.


Teraz poluję na stolik, zamarzył mi się śląski stół z szufladą -ale okazuje się,że stary jest dwukrotnie droższy od nowego ,świeżutkiego,robionego pod wymiar :/. To akurat ma znaczeni i dla mojej kieszeni ,jak również ze względu na szalony metraż pokoiku ;p



Inspirujcie się więc,a wszystkie poddenerwowane mamy pierwszaków pozdrawiam :].ja mam podwójny stres,bo mój Syn debiutuje w przedszkolu !Ale teraz będę szalała na maszynie jak się ich pozbędę na kilka godzin hahahah

                                        zdjęcia nie są mojego autorstwa,zaczerpnięte z sieci

pozdrawiam

aaaaaaaaa i zapraszam Was do czytania bloga Thymki - prawdziwa uczta dla oczu!

An

15 komentarzy:

  1. hihi ja myslalam,ze macie taki pokoik jak na 1 fotce:P
    to szalenstw ze szlifierka i z maszyna zycze:)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. prześwietne foty!!! super macie tam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak... każdy powód jest dobry by zrobić małe przemeblowanie ;)
    już nie mogę się doczekać Twojej interpretacji inspiracji :) zapowiada się bardzo ciekawie!
    fotorelacja z wakacji cudna! zazdroszczę bytności na Jarmarku Dominikańskim :)
    pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szaleństwo
    o szlifierce marzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Twoja radość z prezentu :) Strasznie sie cieszyłam gdy dostałam zszywacz tapicerski ;)) Teraz marzę o wyrzynarce stołowej :)))
    Przemeblowania i ja zaczęłam. Właśnie załatwiam transport biurka do odnowienia, wietrzę półki z zabawkami, ogólnie rozgardiasz panuje, ale może być fajnie ;)))
    Powodzenia zatem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę ten pierwszy :) Córa byłaby skłonna wpuścić mnie do swojego pokoju (ach, te blokowe metraże), to taki blat by nam pasował.

    Co do debiutu przedszkolaka, to jeśli będziesz chciała porady, śmiało pytaj :) Ja właśnie wracam do pracy i zaczynam z całą grupą trzylatków.

    Co do szlifierki, mnie też by się przydała, ale mąż mało domyślny w kwestii prezentów, więc będę mieć, jak sobie sama kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. :) wow rewelacyjna chałupka i zazdroszczę tej szlifierki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na zdjecia krzeselek :) tez marzy mi sie szlifierka;) chociaznie wiedzialabym jak ja obslugiweac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez bym sie ucieszyla z takiego prezentu :) bo jest mi mocno potrzebny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, ja tu wpadłam podejrzeć co nowego u Ciebie a tu pod koniec opowieści szkolnej o mnie wspomniałaś :-O

    dzięki - milo mi strasznie... i oczywiście serdecznie zapraszam - staram się jak mogę, haha :-)
    ----------------------------------------
    co do pokoiku Twej córki to:

    ja kupilam w zeszłym roku stolik podobny jak ten z Twojej inspiracji No 1. - mój jest biały, obdrapany i mały dość, więc w nowym pokoju Zu zmienił rolę na stolik przyłóżkowy :-) ale pamiętam doskonale że kosztował na allegro 150 pln i nikt go nie chciał...

    ja go kupiłam, zmieniłam gałkę w szufladzie na błękitną w kropki - do nabycia w sklepie "Z potrzeby piękna" który zapewne znasz...i jest super! (gdzieś wśród zdjęć pokoiku Zu widać go trochę)

    co do krzesełek Casala - są super! i ja je uwielbiam!! - jak zapewne czytałaś u mnie - ja nabyłam jeden, ale mniejszy dla mojego Tyma...

    czekam z niecierpliwością na dalsze relacje!!!

    miłego dnia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Która z nas nie marzy o własnej szlifierce ;) Musze przyznać, że inspiracje są mocno inspirujące i jestem bardzo ciekawa jak zakończy się urządzanie kącika uczniowskiego.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale inspiracje.
    Gratuluje prezentu, tak fantystyczny!
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, szlifierka, zazdraszczam, może kiedyś Cię z nią wynajmę na godziny... ;)
    Nowe uchwyty czekają, tylko właśnie szafka nie przygotowana do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent super :D
    Nas też przemeblowania czekają tak samo jak u Ciebie - córka do I klasy idzie i czas najwyższy przygotować miejsce do nauki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez myslalam, ze ten pierwszy pokoich to Twoja robota. U mnie w tym roku Wojtek poszedl do szkoly a Jagna do trzeciej klasy i bedzie sie uczyla czytac i pisac. Maja odpowiednio 4 i 6 lat :)

    OdpowiedzUsuń