niedziela, 11 września 2011

Jeszcze w temacie jesieni


Tam dom twój , gdzie serce twoje...nic dodać nic ująć.Ja uwielbiam swój dom i stale go upiększam. Ładnie mieszkać nie koniecznie  znaczy  wydawać duże pieniądze.Moja propozycja to drobiazgi cieszące oko,a prawie nic nie kosztujące :]
Mam słabość do takich dekoracji jak ta, drewniane serduszko, surowy sznurek i patyk znaleziony na spacerze.
Serduszko pomalowałam farbą akrylową Traditional Craft Paint Sea, oraz pokryłam warstewką distress crackle paint (równie dobrze można pomazać serduszko świecą i przemalować cienko białą farbką,potem papierem ściernym lekko przetrzeć). Literki to stemple i tusz stazOn. Produkty oczywiście dostępne w SCRAPGALERII.


Takie serduszko możemy połączyć w kompozycję z przyniesionymi ze spaceru skarbami jesieni: w tym przypadku gałązki z szyszkami,dzika róża i kawałek wstążki. Jesień jest cudowną porą do upiększania naszych domów,zatem do dzieła.




buziaki An

20 komentarzy:

  1. Przepiękna dekoracja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ty masz cudowne pomysły - chciałabym mieć ich chociaż z 10% :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zbierać jakieś rzeczy z "ulicy" i nadawać im nowe życie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie....a co tam w lewym dolnym rogu za szafeczka fajna wisi? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ech.....i jaa tak lubie i ja:) Rudzielcu sciskam mooooocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przepięknie Aneto!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały pomysł. I jaki prawdziwy :) pozdrawiam jesiennie i zapraszam do siebie

    http://mojafilizankacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze badylki i serducho. Świetne dekoracje już u Ciebie. U mnie póki co zasuszone hortensje i jeszcze nic z rudości jesieni;) Buziaki i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thymko-to nawet nie półeczka tylko zaadoptowane na nowo drewniane pudełko z przegródkami:]

    dziękuję za komentrze:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł :) Ja mam to samo motto :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna dekoracja! :)
    te serduszko - ach! :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień idzie... nie ma na to rady :P
    Fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach jak ty dbasz o te szczegóły! cudnie by było to wszystko zobaczyć kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kompozycja:) Wszystko w Twoim domu jest piękne i dopracowane. Uwielbiam do Ciebie zaglądać:)
    Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁA DEKORACJA , WSPANIAŁE POMYSŁY PIĘKNE WYKONANIE :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy i jakze prosty ten wieniec :)

    OdpowiedzUsuń