piątek, 2 września 2011

Makowe pole,niezapominajki i nowe papiery


Witajcie,niezmiernie mi miło ogłosić,że nasz blogowa koleżanka Agnieszka z bloga Makowe Pole otworzyła sklepik internetowy. Papiery ,które można już nabyć to kolekcja Karoliny z Mojego Manderlay  (Forget my not) i Agnieszki  (on the wall) z Makowego Pola .Dziewczyny moje gratulacje!!!!!

Miałam przyjemność pracować z tymi papierami, pojawiły się u mnie jako urodzinowa niespodzianka i jak już zamknęłam gębę rozdziawioną ze zdziwienia -to pociachałam.Najpierw niezapominajki i notes na ważne daty :



kartka urodzinowa


Moje podejście do tematu męskiej kartki skończyło się na takiej z okazji 18-stki



Jestem zachwycona papierami,są doskonałej jakości,grube i mają piękne kolory.

Trzymam kciuki za powodzenie sklepu,Was zapraszam na candy do Makówki ,a ja ciacham dalej.

buźka An

11 komentarzy:

  1. przepiękne prace! papiery są cudowne! rewelacyjna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ci to wszytsko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne papiery. Świetnie je wykorzystujesz. Chyba skuszę się na nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten notes - jest fantastyczny, ojj przydalby mi sie taki,i moje ukochane niezapominajki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne papiery i piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne karteluchy!! ta z trojwymiarowym kwiatem z papieru podoba mi sie najbardziej! magiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super. zdolna bestia z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo ile się u Ciebie dzieje ;-)
    cudności cudności i jeszcze raz cudności

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaa piękne. Notesik i kartka mnie powaliły na kolana....

    OdpowiedzUsuń