niedziela, 11 września 2011

Mili foci ;]



Nie zabrzmi to dobrze,ale pierwsze przeziębienie ma swoje plusy :]. Bo po pierwsze Matka się zmobilizowała do wywołania wakacyjnych zdjęć. Po drugie sprawiła radochę Mi, bo pozwoliła buszować w swoich papierach i działać na swoim biurku :p



Pomysł cudowny podrzuciła Makówka .Skoro już namówiłam Córkę na utrwalanie wspomnień w postaci zdjęć ,to należałoby je godziwie oprawić:p
Tak powstał mini albumik z podkładek.


Okleiłam go papierami z najnowszej kolekcji on the wall Makówki (www.makowepole.eu). Dodałam cudowne literki z ILS i kilka napisów. Zdjęcie na przodzie pochodzi z sesji balkonowej na potrzeby wyzwania fotograficznego "okulary" na "Art-piaskownicy". środek samodzielnie zagospodarowała Mili-więc wybaczcie,ale to jej prywatne dzieło i nie mam zgody na publikację ;p

Zachęcam i wy zachęcajcie do takich pamiątek z wakacji.
An

6 komentarzy:

  1. Lubię twoje prace bo są taki kolorowe i mają mnóstwo detali :) i w ogóle cały twój blog jest KOLOROWY.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl i fajnie uchywycone fotki :)
    sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ta seria papierów jest mistrzowska! czad totalny! :)
    podoba się mi okularowe 'OO'.. :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wchodzę do Ciebie to od razu szczerzę się do siebie :)
    Anita robisz boskie zdjęcia! cudny klimat, każda fota ma swoją historię, uwielbiam! album odlotowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Tim wielkie dzięki,bardzo to miłe:]

    dzięki dziewczyny,wiem moje papierowe prace nie wzbudzają tyle zachwytu co innych scraperek-ale lubię czasami podłubać.I te komentarze są tym bardziej cenne:*

    OdpowiedzUsuń