poniedziałek, 19 września 2011

Piórnik, a raczej organizer


Wrzesień dla wielu z nas oznacza wzmożoną pracę.Wracamy do pracy,dzieci do szkół.Aby bezboleśnie wyjść ze stanu wakacyjnego rozleniwienia , proponuję ozdobić nasze miejsce do pracy miłymi dla oka akcentami.Dzisiaj proponuję organizer,który ja nazwałam dla wygody piórnikiem. 


Do jego uszycia natchnęły mnie koszyki dla scraperek. Do zrobienia mojego użyłam starej doniczki ocynkowanej z IKEA, oraz tkanin z serii Tilda. Mój piórnik ma też ucho do zawieszenia na ścianie lub relingu,jest ściągany do prania ponieważ ma wszytą gumkę.


Cudne tkaniny z serii Tilda dostępne są w Scrapgalerii, a dla tych co nie potrafią szyć jest do kupienia gotowy koszyk scrapbookingowy w piękne grochy.


pozdrawiam słonecznie mimo tej aury-u nas siąpi od rana :/
An

21 komentarzy:

  1. POmysł rewelacyjny:) prawdziwy biurkowy organizer:)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!!! Może kiedyś uda mi się uszyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki kochane :] to w sumie nic trudnego-trochę matematyki:kółko na dno+prostokąt wąski naszyty na prostokąt szeroki=zszyć razem :]
    pokuszę się o jakiś kurs może,pogoda i katar sprzyjają:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysl za pomyslem u Ciebie! super!
    Ja wlasnie sobie zrobilam organizer ale taki kartkowy - bo ostatnio nie moge sie zorganizowac :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo pomysłowy!
    Pozdrawiam serdecznie pomysłową mamę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł - organizerów nigdy dość! A i tak nożyczki, znaczniki i długopisy walają mi się po stole hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl, cudne wykonanie, a przeznaczenie jeszcze lepsze:)
    Bardzo lubie wzorek tej tildowej tkaniny.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Ja co prawda niestety swojego miejsca do pracy nie mam (chyba że w pracy), ale córeczce bym mogła uszyć!
    A te tkaniny są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie!!! Świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest ten organizer i jaki pomysłowy - też prosiłabym o jakiś kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Organizer jest super - sama próbuję zebrać się w sobie i ogarnąć\urządzić trochę ładniej swoją pracownie która teraz jest zagracona... pomysł z organizerem jest więc dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, a pojemnik może służyć do wszystkiego, nawet jako mały śmietniczek;-)
    Mam nawet miejsce by go powiesić, a i nożyczek nie szukałabym, wszystko byłoby pod ręką;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, no ii te tkaniny... kupiłabym ale na moje początki to aż szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł, dla dużych i małych :) i ładne wykonanie (te tkaniny!) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja, jesteś moją inspiracją, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. ah dziewczyny dziękuję za komentarze,postaram się o tutek do tego lub podobnego pojemnika jak ozdrowieję :]
    pojemnik faktycznie może mieć wiele funkcji,a tkaniny polecam-są na żywo piękniejsze.No i naprawdę nie trzeba dużego kawałka na takie przedsięwzięcie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe, bardzo!
    SUPER :-)
    Pozdrowienia i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i pomysłowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajniutki pomysł, zazdraszczam materiałów:)

    OdpowiedzUsuń