piątek, 30 września 2011

Pociąg


Taka ze mnie przyjaciółka,że dzieci moich naj naj ukochańszych Babeczek widuję raz na pół roku (przy dobrych wiatrach). Żeby się zrehabilitować poczyniłam taki notesik na powiedzonka dwóch młodych gentelmanów Antosia i Franka.


Franek jeszcze nie mówi,a Antoś to wcale (ma dwa miesiące) -ale jak wspomniałam.....przyda się :].
Matko Małgorzato zapisuj ku pamięci ;]


Notes powstał z cudnej kolekcji 'cudowne lata' (jeśli się nie mylę ) ,zakupionej w Galerii papieru baardzo dawno.


W planach ma Ciotka również album dla chłopaków-oby do tego czasu nie wyrośli z etapu pociągów :p



Żeby nie było,czuję się winna ;p

serdeczne uściski
An

9 komentarzy:

  1. Sliczny Anito!

    Ja dostalam tez kiedys takie cudownosci na powiedzonka dzieci (chyba ze trzy lata temu) i do dzis nic nie zapisalam. Wstyd mi i zal!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Marysiu szkoda,fajna pamiątka

    dzięki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, mało że chłopakowy, to jeszcze pamiątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :) Aż żałuję ża powiedzonka Glusia nie lądują w takim fajnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny notesik. Myslę, że z albumem będzie to świetny komplecik i fantastyczna pamiątka. Powiedzonka to moje ulubione zapiski codzienne w kalendarzu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń