wtorek, 6 września 2011

Shabby dla Kolorowego Ptaka

Witajcie,mam ostatnio długie przestoje. Sądziłam,że jeśli moimi dziećmi zaopiekują się jednostki społeczno-wychowawcze to ja wolna jak ptak tylko kraftować będę :p .Nic bardziej mylnego.Jest za to szansa ,że w czerwcu będę mieć kondycję do startu w maratonie :]. Dużo się dzieje i to nie tylko dobrego niestety, m.in. utraciliśmy wszystkie zdjęcia z wakacji :/ , wiele zawirować szkolno-przedszkolnych tez nie poprawia humoru.Zdołałam wysupłać jednak jeden wieczór na spotkanie z moją grupą wsparcia -czyli śląskimi scrapownicami:*.Było urodzinowo i prezentowo- dzisiaj pokażę co ja zmajstrowałam ,a wkrótce to czym zostałam obdarowana.
Urodziny miała Monia-Kolorowy Ptak. 
Jak wiadomo zdolna to kobieta i zdradziła,że lubi moje poduchy , i że tak shabby lekko....no to ma



Ptak do pokolorowania :p. A tak poważnie uwaga moja -papier do transferów papierowi nierówny.Najlepszy jaki miałam to ten z żelazkami z tyłu. Po pierwsze daje znać kiedy przywarło to co przywrzeć miało,po drugie daje piękny matowy efekt-a nie naklejkę-co widać na powyższym zdjęciu.

Jako dodatek zawieszka z manekinem i lawendą w środku


Do zdjęć pozuje mój nowy nabytek,druciany kosz.Nie jest taki duży i z dusza jak ten od Thymki :] - ale i tak uroczy.Do nabycia w sklepie Decorolka.



Prezentem był też notesik z niezapominajkami,bo wiadomo-szewc bez butów chodzi ,a o urodzinach i innych datach pamiętać należy to już Kolorowy ptak nie zapomni ;].To tyle co wyszło z pod moich rąk. W następnym poście moje skarby-a było tego!!

buziaki An

28 komentarzy:

  1. Yhm ... cudna ta podusia ... i ta zawieszka ....

    buziole posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. poducha zapiera dech - cudowna
    a jesli chodzi o papier to znasz firme? i gdzie w ogole mozna kupic taki papier - bo ja w tej dziedzinie jestem laik a chetnie bym poeksperymentowala.
    Pozdrawiam
    ps: co do zawirowan przedszkolnych to znan mi rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudo cudo! tez lubie ten papier!

    OdpowiedzUsuń
  4. Neilii nie wiem co to za firma,ale proś o taki z żelazkami(lub innymi czujnikami ciepła).Widywałam je na allegro,ok 5zł sztuka.Ja kupuję w Katowicach,ale wtedy tylko paczkę można kupić 10 sztuk /50zł .najlepiej z kimś na spółkę:].Nie kupujcie innego badziewia,ja spaliłam 3 poduszki,a i ta do końca doskonała nie jest:/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie o tobie myślałam: co tez Anita tworzy. Wchodzie na bloga, a tu masz, jakie śliczne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ta poduszka!!! przecudna!!! i torebeczka z manekinem ma śliczną falbankę, no cudny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju zwalila mnie z nog ta poducha,jest przepiekna,te falbanki...no i ta saszetka.brak mi slow.bardzo,bardzo mi sie podobaja:)
    pozdrawiam serdecznie z wietrznej dzis Wyspy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita, teraz już po prostu wiem, że musze w końcu kupić ten papier:) Świetne prace! Zazdraszczam nowej posiadaczce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za rady co do papieru, może dzięki temu przynajmniej w jakimś stopniu uniknę błędów, jeszcze tak nie czarowałam, a chciałabym spróbować :)
    Zapraszam przy okazji do mnie na skromne candy :))) Pozdrawiam Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko, a możesz podać jak się nazywa ten papier - producenta, itp?

    OdpowiedzUsuń
  11. poprostu świetne! prosto, elegancko i szykownie. Dzięki za radę co do papieru, napewno się przyda na przyszłość:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknosci!!! Obie rzeczy sama przygarnelabym:)
    A papier tez tylko ten uzywam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję jeszcze raz :*
    muszę Wam coś zdradzić... o wiele lepiej prezentują się w rzeczywistości :) jestem przeogromną szczęściarą, hehe! podusia jest boska!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj strasznie mi miło,tyle komentarzy!nie wiem niestety co to za producent,ale jak tylko uzupełnię zapasy to podam

    OdpowiedzUsuń
  15. jejuuuuniuuuuu|!!!!
    ta poducha mnie zabila! jest przepiekna!!!!!!!!!!! papier papierowi nierowny.. tak samo jak szwaczka szwaczce!! kobieto jestes geniuszem:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm, czemu mi nikt nie robi taki fajnych prezentów???
    poduszka super, zawieszka także
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytwory jak zwykle pelne uroku. Co do papierow transwerowych to sie zupelnie zgadzam. Choc raz taki do d...y papier dal fajny efekt lekko shabby. Efekt calkiem przeze mnie nie zamierzony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryszo :* bez przesady ;]
    Kasiu-ależ na pewno sobie robicie w gronie blogowych znajomych
    Marysiu:* ,no ten też du...ny,ale się postrzępił ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  19. My chcieć możemy i planujemy ...wręcz śnimy o tych chwilach spokoju i cudnego tworzenia... A TU dzieci nie chcą chodzić do przedszkola, a drugie ma kryzys szkolny - echhhh
    Podusia śliczna taka eteryczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. W Katowicach kupujesz?
    Z nieba mi spadasz - podaj dres sklepu to tam potruchtam :)
    Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaa śliczna podusia....
    A ten koszyk to ja też chcę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wielkie dzięki za komentarz , gdyby nie on nie wpadłabym ( przynajmniej nie dziś) na Twojego bloga, a byłoby to wielka strata- bo jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze! Kolorowy Patak - to prawdziwa szczęściara! :))

    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie

    http://mojafilizankacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne. Robisz coraz bardziej fantastyczne rzeczy, Anita, podziwiam je zawsze z oczami jak spodki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są te nadruki, fajny klimat nadają tkaninom:)

    OdpowiedzUsuń