sobota, 10 września 2011

Sobota z nutką nostalgii

Na zakupach byłam i oprócz codziennych sprawunków przyniosłam kilka skarbów zapowiadających jesień


nie żeby mnie to smuciło jakkolwiek,co to to nie :]


raczej nastraja do spowolnienia tempa i zadumy jakiejś.Choć to chyba za szybko :]


jak można się smucić patrząc na te piękności ?

W rolach głównych występują:
  • wrzos
  • dynia
  • świeca
  • roślinka skalniaczkowa w mini doniczce (z mojego balkonu)
  • jarzębina
  • szyszki
  • wstążka ze szkolnej tytki Mili
  • ocynkowana miska z zasobów własnych

buziaki słonecznie jesienne
An

11 komentarzy:

  1. bo jesień taka nastrojowa właśnie jest. Lubie dy ciepła, słoneczna, złocista i sucha, lubię zapach jesiennego lasu, promienie słoneczne przenikające rzednące korony drzew, lubię jej spokój...
    ale zawsze tęsknię za latem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne... taki mały ogródek dekoracyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh piekna kompozycja.. ale jakos kolorystycznie jednak przypomina mi wiosne.. ahh :)

    uwielbiam dynie tego typu.. czasami maja nieprawdopodobne ksztaly! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jesień jest niezwykle inspirującą porą roku - oferuje nam fuzję kolorów, smaków i zapachów. Twoje kompozycja mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazda pora roku ma w sobie urok.. Dekoracja jest swietna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką jesień to mogłabym nawet polubić! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne i bardzo jesienne :)

    pozdrawiam

    http://mojafilizankacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń