wtorek, 11 października 2011

Deszczowa...torebka



Zainspirowana ostatnimi pracami Anamarko odgrażałam się,że również coś chmurkowego poczynię. :]. Niniejszym prezentuję jeszcze ciepłą torebkę/siatkę z motywem  chmurki, na punkcie której ostatnio szaleję;] (podobna widziałam kiedyś na Pinterest).

Siatka powstała z miękkiego dżinsu, środek to podszewka z bawełny w pięknym turkusowym odcieniu-obowiązkowo w groszki:p


Uszyłam ją z przeznaczeniem np. jako siatka na książki z biblioteki -swobodnie mieści format A4.
W końcu jesień,pogoda sprzyja czytaniu :P

Zresztą nie tylko,ja delektuję się  zielona herbatą z mojego nowego ,ulubionego zestawu :p. Dostałam ten cudny czajniczek i filiżankę w muffinki od Nuli :*. Wprawdzie biedak stracił ucho (już w domu ,bo sierota upuściłam paczkę zanim wypakowałam zawartość ),ale szybka operacja i już w pełni sprawny serwuje pyszną herbatkę.Częstujcie się ;p


ściskam An

21 komentarzy:

  1. Świetna!!!
    Widział w końcu Twój wpis w moim albumie :)Nie mogłam się dostać na bloga :(
    Cudny jest, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zachmurzona a wesoła ta Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! niby pochmurna, a jednak radosna ;) uwielbiam takie paradoksy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bombowa:) a komplecik Muffinkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl - torba na ksiazki :) ja w lato chcialam uszyc sobie taka mautka do roweru na kucze, siate itp :)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam że będzie super i JEST!!!! :-D Cudowna! A muffinkowy czajniczek... No słodki :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi dzięki Anamarko :*

    Dziewczyny wielkie dzięki,no fajna jest no-polubiłam ją,ale leci w świat :p
    kolorowy ptaku-nawet nie zwróciłam na to uwagi,że taki paradoks mi wyszedł,ale ja lubię deszcz i nie kojarzy mi się smutno;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. anitaaaaaaaa! ona jest NIE-SA-MO-WI-TA!!!!!! dawno nie widzialam tak ciekawej torby! materialy swietnie dobrane i w ogole te kropelki sa przeeeeslodkie! jak wiesz mnie tez te motywy przesladuja od jakiegos czasu.. tym bardziej jestem w tej torbie zakochana!!! ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka, bardzo oryginalna.
    pzdr,

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka re-we-la-cja! Inspirujesz... tez nabrałam ochoty na chmurkowe szaleństwo :) Może to jest sposób na przegnanie jesiennych smutasów?

    OdpowiedzUsuń
  11. No gdyby deszczowe chmury tak wyglądały to wcale bym się nie nie wkurzała, że pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super tobra:)a może by tak słoneczną?? :)
    Pozdrawiam
    Ania
    www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnościowa torebka
    a prezencik taki mniamniuśny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. deszczowa torebka bardzo fajna, a mufinkowy zestaw do herbaty śliczny :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, te chmurki zagięły na Ciebie parol :) Świetne torbiszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlasnie tak jak na Twojej torebce jest u mnie za oknem:)
    Czajniczek jest mega sliczny!
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  17. Anito,
    obserwuje Twojego bloga po cichutku od jakiegoś czasu i jestem pod wielkim wrażeniem. Twoje pracę mnie powalają. Bardzo tu przyjaźnie u Ciebie. Pozdrawiam Cię serdecznie Zosia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna! Tez lubie ten motyw, choc nigdy go sama nie wykorzystalam.

    Mam za to poduszke z takim motywem w domu, dostalam ja od eight.

    http://baju-baju-marysiowe.blogspot.com/2011/04/pillow-caseposzewka.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zofio-miło mi :] dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :*

    Marysiu-ja oszalałam na tym punkcie:].Coś jeszcze pewnie powstanie

    OdpowiedzUsuń
  20. ahahahahhahahah :)
    dostałam od NUli taki sam :) ahahahah i uwielbiam go! akurat na wieczorną herbatkę - dwie filiżanki jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń