piątek, 28 października 2011

Jesiennie

Nowe broszki,a właściwie broszki w nowych kolorach. Króluje musztarda,która lubię i amarant- do którego się przekonuję



Oba kolory są koszmarnie trudne do uchwycenia aparatem (pewnie dlatego,że laik ze mnie).Zrobiłam chyba z setkę ujęć a i te nie oddają koloru do końca.

Jesień sprzyja dłubaniu i dlatego robi się seria kokardek na drutach, i inne szydełkowe ozdoby -będzie kolorowo.
Tymczasem czekam niecierpliwie na mój zeszyt, bo biorę udział w :


Michelle miała genialny pomysł,już przebieram paluchami -jakież to cudne kartki znajdę w środku.A oto mój wkład



No jasne,że krawiecki:p



ściskam An

12 komentarzy:

  1. piękne broszki!
    już nie mogę się doczekać zeszytu - cudowny jest Twój wkład :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki są wspaniałe :)
    Ja też z niecierpliwością czekam na zeszyt :) Zmacać te kartki to będzie dopiero...

    OdpowiedzUsuń
  3. tyyy nie wiedzialam ze tez uczestniczysz w tej edycji.. szkoda ze pokazalas kartki!!! nieladnie! wolalabym szukac szukac i zgadywac ktore twoje, a tak to wiem.. ale za to ty bedziesz meic zadanie w odnalezeniu moich gdzies tam.. ;p

    co do broszek to ta pierwsza amarantowa jest swietna, ten kolor jest tak intensywny ale jakos idealnie pasuje :) mysle ze do wszystkiego;o

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to jest na przedostatnim zdjeciu????

    OdpowiedzUsuń
  5. mrauuu! szczególnie ta amarantowa mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie odwrotnie amarant uwielbiam a do musztardowego muszę się przekonać ;-))

    tak czy owak obie są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. to kseropkopie,mój wkład do zeszytu (nie są to wykroje tylko imitacja)
    dziękuję za komentarze dotyczące broszek,amarantowa faktycznie intensywna-ale wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnej broszki :) naprawde podziwiam za takie rekodzieło :D i kartki do zeszytu też nieźle wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie delikatne dodatki, piękne broszki i kolory, a jeśli chcesz mogę Ci przesłać na email sprzęt High Technology do robienia zdjęć żeby kolory ładnie wyglądały :P Znajoma z http://lepszysmak.wordpress.com/ podzieliła się ze mną tym cudem i przy takich maleństwach sprawdza się znakomicie, wystarczy popatrzeć na niektóre jej zdjęcia :D

    Buziolki :*
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  10. Muniu koniecznie,faktycznie cudne

    dziękuję za komentarze :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszki cudne. Podziwiam wszystkie osoby, które potrafią tworzyć cudeńka z włóczek, tkaniny i wełny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anita, trafiłam na Twojego bloga i wsiąkłam tu na długo. Mnóstwo ciekawych pomysłów! Z miłą chęcią będę zaglądać.

    Pozdrawiam serdecznie z Gdańska.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń