wtorek, 4 października 2011

Kolorowa jesień

Wreszcie jest-moja ulubiona pora roku-złota ,polska jesień. Słonko nas rozpieszcza i aż ma się ochotę otaczać kolorami.Postanowiłam wprowadzić trochę tej kolorowej jesieni do domu i ozdobiłam gotowy  wianek wiklinowy.
Nie chciałam tradycyjnej dekoracji w stylu jesiennym,wykorzystałam więc cudowny materiał z kolekcji Tilda rosy green- do nabycia w scrapgalerii. 



Uszyłam z niego znane Wam kwiatki , oraz wydarty kawałek tkaniny zamieniłam w ozdobną kokardę.Do tego kilka szydełkowych listków i optymistyczna ,nasycona kolorami ozdoba gotowa. Jak dla mnie taka jesień może trwać aż do wiosny ;].

pozdrawiam nadal słonecznie An

11 komentarzy:

  1. Chyba zaczyna się jakiś sezon na wieńce :) Dziękujemy za przypomnienie o scrapgalerii.
    LAB

    OdpowiedzUsuń
  2. bylam niedawno w sklepie Tildowym, oczy mi wyszly gdy zobaczylam nowe materialy!!! a na cene wolalam nie zerkac... piekne te kwiaty, buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. a zawsze zastanawiałam się co tu zrobić z takim wiankiem

    teraz już wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No super! Też mam taki wianek. Na razie wisi na nim jarzebinowo-jesienna ozdoba, ale to można zmienić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!
    Szkoda, że u nas nie ma takiej pięknej jesieni :(

    OdpowiedzUsuń