czwartek, 6 października 2011

Notatnik niezapomina-jski


Notatnik z moich bezapelacyjnie ukochanych papierów z Makowego Pola -forget my not.
Powstał jako wymiankowy prezent dla jednej z blogowiczek,nie odzywa się , więc nie wiem czy dotarł w ogóle :/



baaardzo przyjemnie mi się go robiło, wyszedł taki kobiecy -moim zdaniem:]

Użyłam trochę farby pękającej czego nie widać za bardzo,potargałam i poszarpałam.No i szyłam i szyłam..:]


Spięłam go kółkami,więc można wymieniać kartki.Mam nadzieję,że się spodoba :]

Niedługo moje "szyciowe" projekty,bo jakoś się tylko w papierach zakopałam ostatnio :]

buziaki An

18 komentarzy:

  1. i mam pytannie :) jakimi kółkami go spięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne przeszycia! przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwiatkowe papiery na prawde sa urocze!! sliczny notesik :) taki dziewczecy i.. lekki?? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bajeczny jest, teraz nowa wlascicielka bedzie mila wszystko zapisame w tym pieknym notesie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamm to kółka do spinania albumów takie jak te http://sklep.scrap.com.pl/kolko-do-spinania-albumow-duze-45mm-biale-p-2744.html

    Maryszo to chyba te pastele i pomazianie farbami,w sumie o taki efekt mi chodziło;]

    Atenko dziękuję,dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny!!! troszkę taki romantyczny:) uwielbiam niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekny, bardzo marzycielski! Noo ale mnie rozbroil kaamien obwiniety w koronke, bo to to chyba? ojj moge zgabic? cudo.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity, podziwiam, bo zdolnosci mi brak do czegos takiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bree to kamień w ubranku zrobionym na szydełku-ale pomysł z koronka super! ciekawi mnie jak Ci wyjdzie:]

    dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  10. a tam rozumiem miłośc do papieru, i jak dla mnie w Twoim wykonaniu nigdy go dość :) śliczny notatnik, sama chciałabym na swoje niezapominajkowe pamiętanie taki :) serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anito Bardzo Bardzo Ci dziękuję notatnik jest piękny :) zachwycił mnie w szczególności ten mały kluczyk :) wzór jest cudowny , to najpiękniejsza rzecz jaką posiadam , jeszcze raz dziękuję :)paczka do ciebie poszła mam nadzieję że Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń