sobota, 22 października 2011

Październik miesiącem oszczędzania


Pamiętacie takie hasło z podstawówki? ja mam swoją książeczkę SKO do dzisiaj:].Stąd pomysł na temat rękoczynów październikowych na 'Art-piaskownicy" SKARBONKA.

Moja powstała z takiego pojemniczka na przyprawy z magnesem


Potem wpadłam na pomysł by go ozdobić w kolorach pasujących do wystroju mojej kuchni, w rezultacie doszłam do formy słoiczka z przetworami :]. Napis :zapasy na zimę nasunął się sam :]



 jak zapasy to wiewiórka


W ten sposób mam dwa w jednym,pasująca do wystroju dekorację ( która można ukryć wśród dżemów;p), i małą skarbonkę na drobniaki pozostałe po  zakupach :]


Zadanie nie było łatwe,w sumie przyznam się,że wpadłam na pomysł dwa dni przed końcem terminu swojej własnej zabawy ;]. Liczę na  Waszą kreatywność ,a tymczasem zapraszam do galerii prac moich koleżanek z 'Art-piaskownicy" , TUTAJ.

ahoj An

21 komentarzy:

  1. jesteś niesamowita !!!! pomysł REWELACYJNY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. No i dzięki za przypomnienie, że październik miesiącem oszczędzania. Szkoda tylko, że już się kończy. No, ale lepiej późno niż wcale :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anito ciagle mnie zaskakujesz! nawet dzis rano :)
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko :* z Twoich ust :}
    Joaśko-lepiej późno..niż później hahah
    Bree :* :* czasami mi się udaje ;]
    udanego weekendu Babeczki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysł! Sama zamierzam zrobić sobie skarbonę na zrealizowanie pewnego marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl! Ja moja skarbonke zrobilam w czerwcu... hehe niestety szybko pieniazki zniej znikaja... :P
    (http://domczarownicy.blogspot.com/2011/06/kwiaty.html - tutaj mozna ja zobaczyc)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana pomyslami sypiesz jak z rekawa, uwielbiam tu zagladac, zawsze cos fajnego pokazujesz.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fantastycznie i spełnia z pewnością swoją rolę, bo zachęca do oszczędzania! :) Bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolna i pomysłowa kobitka z Ciebie:) bardzo mi się ten pomysł spodobał. Idę więc poczytać starsze posty, bo na pewno tez mnie jakoś zainspirują.
    Ale zanim się rozgoszczę, to zapraszam do siebie i zachęcam do udziału w moim candy.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysl z tą skarbonka. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne :)))
    Swoja drogą moja Tosia dostała książeczkę SKO jako prezent przy pasowaniu na pierwszaka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiscie jak zwykle mega pomysl, ja nie mam zielonego pojecia co moglabym na to wyzwanie zrobic!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieee - Anita się nie nudzi- Anita jest bardzo kreatywna :) super pomysł-super praca. Pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest naprawdę wspaniały pomysł no i wykonanie ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł z ta skarboneczką , jeszcze lepszy z zapasami , u mnie nie realne :) chyba że tylko groszaki , zawsze coś mnie pokusi , żeby kupić , i pięknie się wkomponowała , Anito pożyczyłam jedno foto , już pochwaliłam się notatnikiem ciebie też zapraszam:)i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz wspaniałe pomysły!
    bardzo lubię zaglądać do Ciebie, mam nadzieję, że w tym tygodniu wyślę coś małego do Ciebie Anitko, buziaki

    OdpowiedzUsuń