poniedziałek, 3 października 2011

Październikowe drobiazgi


Nie zabłysnę jakimś wielkim polotem i weną,ale coś tam wydłubałam.Takie październikowe drobiażdżki. 
Etui na chusteczki dla mojej przyjaciółki Ilony -pozdrawiam;p. Opakowania na chusteczki to m.in. temat październikowy projektu 12/12 .Jak na razie jestem na bieżąco z realizacjami ;]

Dwa woreczki na skarby młodych dam


Sprawdzają  się bardzo dobrze,zwłaszcza na małe stworki z jajek niespodzianek i inne KONIECZNIE-MUSZĘ -TO -MIEĆ-MAMOOO. 

pozdrawiam An

10 komentarzy:

  1. słodkie woreczki :) potwierdzam - sa niezastapione na rożne dziecięce "duperelki" - ja produkuję w wersji chłopczykowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiał na chusteczkowym etui świetny! :)
    A woreczki też muszę zrobić w wersji chłopięcej - inaczej zgine pod lawina dziecięcych drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki piękne :) Mało jesienne :)raczej lato mi przypominają, a etui z pięknej tkaniny uszyte :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny materiał na chusteczniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Anitko woreczki sa nadzwyczajne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Woreczki piekne! bardzo fajny material na tym etui, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. chustecznik zdecydowanie by mi się przydał, bom jesiennie zasmarkana, a jeszcze w takim wydaniu- cudo :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny ;]

    niby nic a cieszy

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne woreczki. Anitko podziwiam Cię za Twoją pracowitość! Pozdrawiam! Iza

    OdpowiedzUsuń