wtorek, 8 listopada 2011

Jesień i liście


Właśnie trwa moja ukochana pora roku. Nie mam uczucia przemijania obserwując spadające liście-wręcz przeciwnie,podziwiam ich "walkę do ostatniego tchu".Już opadły,ale dalej przyciągają wzrok kolorami ,fakturami . Być może moje nastawienie wynika z podejścia do życia , staram się,żeby moja szklanka zawsze była do połowy pełna.Nie zawsze tak było,ale wierzcie mi -z optymizmem żyje się łatwiej w tym nie łatwym świecie.
Dobra dosyć taniej psychologii rodem z rubryki"napisz do Kasi" :p
Patrzcie jaka jesień jest piękna:




Zdjęcia zrobiłam na potrzeby nowej zabawy fotograficznej na "Art-piaskownicy" (oprócz pierwszego,którego autorem jest mój mąż).. Obiektem jest liść. zapraszam do udziału,pogoda zachęca do spacerów.


Na koniec mam prośbę-a wiem,ze jesteście niezastąpione w pomocy :p
Poszukuję dzianiny,polaru ostatecznie bawełny w norweskie wzory..śnieżynki,jelonki i takie tam. Najlepiej w kolorze czerwonym,albo niebieskim. Gdyby ktos widział lub wiedział gdzie rośnie proszeęo cynk:p

ściskam An

17 komentarzy:

  1. piękna jest ta nasza POLSKA jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Anitko fotki sa przepiekne! A za polarem sie rozejze:-) Pozdrawiam

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień to piękna pora roku, moja druga ulubiona, zaraz po wiośnie :) a zdjęcia super, zwłaszcza to ostatnie z tańczącym liściem :D pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki!! a norweski styl w tym tygodniu w sklepie lidl ostatnio reklamowano:))pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio widziałam takowe tkaniny na alle..... jak odnajde sprzedawcę to wyslę linka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kochane dzięki za cynk,lecę zobaczyć:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że należysz do nielicznej grupy osób , które lubią jesień - ja też lubię,bo wtedy mam więcej czasu na 'robótkowo' :) Super zdjęcia - oddają piękno jesieni - w szczególności podoba mi się to pierwsze :) Jakieś takie tkaniny mignęły mi IKEI - możesz sprawdzić. Pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  8. ja widziałam, ale koce w Tesco - jeden błękitny w śnieżynki, a drugi sklerozę mam, ale chyba coś z czerwienią bodajże za 29 zł szt, ale to duże bodajże, bo do cen nie mam głowy ;)
    a fotki piękne, szczególnie ta mężowa :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. no i zapomniałam napisać, że to był taki cienki polar

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za jesienią, ale tegoroczna na prawdę da się lubić, a na Twoich zdjęciach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie ujelas w obiektywie ta jesien, jest nadzwyczajna.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne fotki, prawdziwa zlota jesien!
    Ojj jestem nadal w pl wiec nie dam rady rozejrzec sie za materialem u siebie.
    sciskam pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia , jak będe widziała gdzies taki materiał dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszym zdjęciu bokeh przepiękny, no i te kolory... miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi miło:] jesteśmy laikami ,ale takie pozytywne słowa to zachęta do "rozkminienia" o co w tych lustrzankach chodzi:p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń