piątek, 11 listopada 2011

Mikołajkowe przymiarki


Mikołajki nadchodzą wieeelkimi krokami. Może czas pomyśleć o własnoręcznie robionych prezentach dla bliskich? Ja postanowiłam uszyć coś dla mojej maleńkiej siostrzenicy.
Ponieważ jest jeszcze niemowlakiem i dużo czas spędza na spaniu,na pewno będzie jej miło gdy przytuli się do kogoś mięciutkiego i sympatycznego.
Tak powstał słonik śpioszek z cudownych tkanin z kolekcji Tilda.-dostępnych w Scrapgalerii .Użyłam pięknej różanej tkaniny  rose on light blue oraz onion on light blue, co w połączeniu z kremowym polarem daje miły dla oka efekt.
 Z ostatniej chwili :]
Joanna z bloga Handmade with love zamieściła na swojej stronie rozmowę ze mną :p. Jeśli jest coś co chcielibyście wiedzieć,a boicie się zapytać ...do poczytania  TUTAJ  :]
Joanno pozdrawiam

 An

14 komentarzy:

  1. Cudowny ten słonik! Już mykam zerknąć na te tildowe tkaniny, bo naprawdę są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już myślę o prezentach, ba, nawet materiały świąteczne już kupiłam :) słoń jest bardzo przytulaśny i ma urocze rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny i przytulaśny :) Na pewno będzie często przytulany i tarmoszony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki przytulak , ja dzis tez robiłam listę prezentów co komu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie uroczy i słodki ten słonik :)) Ja też już myślę nad prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne tkaniny, fajniutki przytulak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh piekny slonik.. juz tej malej zazdroszcze bo na prawde wyszedl ci przesympatycznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny słonik! Mam też Tildowe tkaniny i szykuję się powoli do uszycia czegoś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarze Dziewczyny,tkaniny polecam-są super jakości,mają wyraźne wzory i piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Słonik uroczy, z resztą wszystkie Twoje zabawki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy jest, takie wlasnoreczne prezenty sa najpiekniejsze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ale czaderski ten słonik:) super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowy :) A wywiad przeczytałam :) świetnie tak poczytać i dowiedzieć się czegoś nowego o innych maniaczkach szycia :P

    OdpowiedzUsuń