sobota, 5 listopada 2011

My już oczekujemy :]

Kolejne wyzwanie recyklingowe na "Art-piaskownicy" zmotywowało mnie do zrobienia czegoś na co w zeszłym roku nie starczyło mi czasu.Tematem zabawy jest recykling kartonu. karton uwielbiam i używam,przetwarzam bardzo często.Tym razem pomysł przyszedł od razu:


Tak-stajenka :]. Użyte materiały: karton po gilette,patyczki i szyszki zbierane koło bloku,klej na gorąco. Niezły był ubaw,młody chory pomagał mamie kleić daszek pół niedzieli.A jaki bałagan był!


Teraz oczekujemy. Obiecuje pokazać ją jeszcze raz z postaciami -planujemy je ulepić z masy solnej,ale kto tam wie:p

macham łapką
An

22 komentarze:

  1. świetne te zwierzaki! :) ja nie mam wyobraźni do takich figurek... koniecznie zróbcie resztę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czaderska! ale ta zwierzyna to też wasze dzieło??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Nawet śnieg na dachu widzę ze styropianu i boki ładnie obklejone białym papierem. Super. No i poza tym Twój maluch będzie miał fajne wspomnienia - "jak byłem mały robiłem z mamą szopkę" :)

    Zwierzaki są zabawkowe, prawda?

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowa ta stajenka, kurcze ale ty masz pomysly, super

    OdpowiedzUsuń
  5. super stajenka
    a zwierzaki też mamy i dzięki Tobie wykorzystam je do zrobienia stajenki w tym roku :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ty masz pomysły , wspaniała stajenka :) a te zwierzaczki są z masy solnej ? cudności :) pozdrawiam i miłej niedzieli aaaaa jak znajdziesz czas kuknij do mnie w rozpędzie z przecierką jak robiłam chustecznik powstało jeszcze coś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie ,nie zwierzaki zabawkowe:]
    Kasiu-oj,tak -wspomnienia bezcenne:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna! można zgapić w okolicach grudnia? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna! Wspaniały pomysł na zabawę z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. A zwierzaki skąd? Gotowe czy lepione? Ja też juz zaczynam przygotowania świąteczne m.in. kupilam mase materialow na swiatezne dekoracje :).

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo kobitko Ty mnie nie przestaniesz zaskakiwać i szokować, a ja tylko popadam w kompleksy, że takich cudenek nie potrafię zrobić

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne,ze można zgapić:p
    zwierzaki to plastikowe elementy kupowane wraz z książeczką "wesoła farma"-dostępne w kioskach

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł... czekam na efekt końcowy :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ją wczoraj przy ogłoszeniu wyzwania :) nie mogłam sie napatrzec :D jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACYJNA!!! Świetne wykorzystanie tych zabawek! My mamy tylko krówkę i świnkę z tej serii (były na promocji :-P), ale chyba zgapię pomysł i też zrobimy szopkę z chłopakami - mogę?? Ściskam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł :) a wykonanie super! I to jeszcze rodzinne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this!
    I pinned your project

    TFS~

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej za wczesnie niz wcale! Sliczna stajenka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ta stajenka - świetny pomysł - zawsze mi brakowało tego elementu, a te do kupienia albo drogie albo kiczowate, a tu prosze :D no młodzi będą mieli zajęcie, ale to po Mikołaju - jak dostaną zwierzaki, a ja zabieram się za zbieranie materiałów
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń