czwartek, 3 listopada 2011

Notes romantyczny


Ten notes powstał już jakiś czas temu,była to niespodzianka dla Bree :]


Użyłam niezastąpionych papierów Forget me not z Makowego Pola. Do tego Scrapińcowa ramka,dużo szycia,farba pękająca i inne dodatki.

Kochana Bree postanowiła zrobić mi niespodziewany rewanż :*. W tej przesyłce 


znalazłam prawdziwe cuda!



Serducho już zawisło na wianku wiklinowym i wita gości,a tabliczka zawisła na kropkowej tablicy.Patrzę na nią i uśmiecham się ( queen of the kitchen :P-może kiedyś będę).

Ah ,no i ten cudny woreczek-majstersztyk!


Dorotko


Mam jeszcze jeden powód do radości. Pokazywałam taki notatnik KLIK. Zrobiłam go dla Oli (słodko-słony blog). Ola za to przygotowała dla mnie cudne pudełko na chusteczki -wreszcie jesienne katary zostały oswojone- w końcu taka oprawa :}


Stoi dumnie na stoliku ,takiego chustecznika  nie trzeba chować :]. Olu :******

Bardzo Wam dziękuję .Blogowy świat wciąż mnie pozytywnie zadziwia-wiem,że niektóre z Was miały przykre doświadczenia ....sądzę jednak,że nie dając przyzwolenia internetowym wysysaczom energii na bezkarność, jesteśmy w stanie żyć w tym wirtualnym świecie na przyjacielskiej stopie. Tego i sobie i Wam życzę. Jak napisała kiedyś Bree -dobro powraca :*****

uściski An

14 komentarzy:

  1. Ależ skarby!
    No nie wiem, czy mogę się przyznać, ale dupka Twojego notesu spodobała mi się najbardziej:-D
    PS. Czy to u mnie coś nie tak?... Po kliknięciu w link wracam do dzisiejszego posta...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notes, 100% romantyczny! A pozostałe... cudeńka, boskie! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Makola:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty!
    Notes to majstersztyk, a chustecznik urzekł mnie na maxa. Chciałabym taki... Mam dziś taki dzień, że zainspirowałaś mnie do uszycia czegoś. Więc włoże swoje lewe ręce do pudła i pogmeram w poszukianiu igieł i nici ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kulko poprawione-dzięki :].Możesz przyznać,możesz ;]
    dzięki dziewczyny :*
    Carra prawda:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notesik:) Zawsze boję się zaglądać do ciebie bo pięknie tworzysz i muszę potem zbierać szczęki z podłogi;) super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anito cudne prezenty :) , a zdjęcie chustecznika rewelacja , pięknie ujęte :) cieszę się że się tobie podoba :* notatnik zapełnia się w ekspresowym tempie i wszyscy się nim zachwycają , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty a jeszcze piękniejsze słowa którymi podsumowałaś posta 'dobro powraca' :) pozdrawiam i zapraszam na moje (przed)świąteczne candy
    http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/2011/11/czas-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notes zrobiłaś i cudne prezenty dostałaś :)
    Takie wymianki to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest co podziwiać - wszystkie prace są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam zdjęcia twoich wytworów i ocham, acham, pokrzykuję... śliczności;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anita, bardzo lubię do Ciebie zaglądać i się inspirować. Notes piękny, zresztą jak poprzednie, które tu wypatrzyłam. Wiedziona Twoimi inspiracjami postanowiłąm się wreszcie przemóc i dałąm się wciągnąć w blogowy świat. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny notesik...
    a ten woreczek powala na kolana..pieje z zachywtu nad nim:)

    OdpowiedzUsuń