środa, 30 listopada 2011

Pożegnanie jesieni


Jutro 1 grudnia, chyba czas pożegnać jesień. Dzisiejszy poranek uzmysłowił mi,że to zima -tak mroźno u nas jeszcze nie było brrrrr.


Malutki albumik ze zdjęciami z cudownego spaceru po naszym ulubionym zakątku -powstał z boskiej kolekcji Makowego Pola "Fall in love". Oj love,love :]


Dodałam kilka przemyśleń-nie moich,ale zaczerpniętych tu i ówdzie -idealnie obrazujących moje jesienne stany ducha.


Będę wspominać to szuranie  w liściach siedząc pod kocem w lutym,marcu i pewnie w kwietniu.


Do powstania albumiku zainspirowała mnie Jaszmurka swoim projektem .I fajnie,bo go mam, i fajnie,że go mam :]



i koniec


An

12 komentarzy:

  1. swietny albumik i nie dziwie sie ze jaszka cie zainspirowala.. chyba wszyscy po jej albumie mieli ochote zrobic swoj :D
    aleoczywiscie twoj tez jest przepiekny.. taki kolorowy i zywy.. az sie teskni do tych cieplych jesiennych dni ktore byly tak niedawno!!! jesze 2tyg temu moglam isc do lasu z przyjemnoscia.. teraz to bym skostniala;p

    a co do zimy.. no coz.. ja jezcze jestem szczesliwa super bo nie ma sniegu i w cale nie jest tak zimno jak powinno byc! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj a u nas dziś 10 stopni na plusie:)) album piękny!!! cudny, wspaniały!!! totalnie nieschematyczny i wyjątkowy:))wrzucam do teczki z prezentami, może uda mi się kiedyś zrobić coś równie cudownego:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory są cudowne! Album też...
    Ale ten koniec jesieni jakoś boli, smutno się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ostatnio dużo postów trzaskasz :) urodzaj po prostu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki album to swietny pomysl aby zatrzymac ta piekna jesien na papierze i we wspomnieniach.
    Baaardzo mi sie podoba:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, ze na Polki nie zdążyłaś z albumem, przecie był konkurs na album jesienny!
    bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Ciepłe wspomnienie jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki dziewczyny :]
    Drysz-bo ja nie jestem na bieżąco z konkursami:p
    Julio-siedzę i dłubię,jesień sprzyja :]
    Maryszo-co nie:p ja tez tęsknię,ale bliskość świąt mnie rozwesela :] to mój drugi ulubiony czas w roku
    Asico:*
    Noomiy-no i taki albumik mi przypomni na co warto czekać:]
    dziękuję dziewczyny, witam nowe osoby-miło mi :]

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA! Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega uroczy i ciepły ten album :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń