poniedziałek, 14 listopada 2011

Taki dzień nie może się skończyć źle

Dzisiaj rano aż mi oczy  wyszły na wierzch gdy zobaczyłam kilka kopert zaadresowanych do mnie.Prócz zakupów były tam dwie,które spowodowały wielki uśmiech na mojej twarzy.Jedna zawierała:


niespodziankę od Syl.
Kochana Syl obiecała podzielić się swoimi vintage szpulkami.Spodziewałam się przesyłki z jednaąno może z dwiema :p.A tu..........


aż mnie zatkało! Są cudowne,mniejsze i większe z pastelowymi nitkami..i te vintage z nawinięytmi tasiemkami ....coś pięknego.
To nie wszystko,Syl obdarowała mnie też wymarzonym szyldzikiem:


 Zawiesiłam go w moim kąciku craftowym i tak patrzę na tą siódemkę...nie była szczęśliwa dla mnie-ale wiesz Sylwio-chyba ja odczarowałaś :P (poza tym to 1007 a nie 7 hahah).


Cudnie, teraz absolutnie mogę być całodobową Panią Domu -byle mieć je na oku :p.

Syl-już Ci dziękowałam,ale wszem i wobec powtarzam -jesteś Aniołem :*

Jakby radości było mało dostałam swój zeszyt :


zeszyt to projekt Michelle - uczestniczki wysyłały kartki i teraz każda z nas dostaje swój zeszyt. Mochelle-faktycznie jest cudny! Dziękuję za akcję i ,że mogła w niej brać udział. Macam go i macam,a to moja ulubiona strona:


hmmmmmm,chyba wiem kto jest autorką:P (nie,nie ja :P)

ściskam Was 
An

12 komentarzy:

  1. Anitko, jakie to miłe. Prezenty są rewelacyjne. Podobną tasiemkę w kwiatki kojarzę z dzieciństwa. Nasza Syl jest niesamowita! :)

    Pozdrawiam gorąco Was obie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. miła niespodzianka:) tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie ale zazdroszcze!!! ja tez chce takie szpuleczki! na etsy jest ich MASA ale jakos ceny mnie troszke przerazaja;p a tak chcialabym miec zestaw drewnianych szpulek + ten stary drewniany stojakow-wieszak na szpulki.. ahh <3 :D

    co do projektu michelle.. tez dzisiaj dostalam swoj zeszyt, ale nawet nie zdazylam zdjec zrobic :D

    co do ulubionej kartki :D to hmmm ciekawe ciekawe czyja ahahah :D

    (ps. mam kilka nieudanych, moge ci jedna wyslac na pamiatke zebys miala taka luzna ;p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cuda :) Syl jest cudowna!o tak :) A notes swietny, uwielbiam takie minimalistyczne wydanie. sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko ale je pieknie obfocilas:-))) Baaaardzo sie ciesze, ze sprawilam ci tyle radosci:-))))
    Zeszyt jest swietny!!! Pozdrawiam cie!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  6. haaaaaaaaaaaaaa od razu skojarzyła mi się Marysza z tą stroną :D się kobita postarała :d szkoda, ze w pierwszej edycji nie brała udziału ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, godne pozazdroszczenia! A zdjęcia rewelacyjne. Ta strona z zeszytu chyba również byłaby moją ulubioną ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie dni faktycznie są prawdziwymi skarbami! Oby takowych jak najwięcej :*
    Prezenty cudne! Szpulki mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne prezenty, a szpulki jak cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prezenty!! Szpulki z nitkami są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO zazdroszczę, też poszukuję szpulek...

    OdpowiedzUsuń