środa, 16 listopada 2011

Torebka dla Maryszy


Torebka dżinsowa uszyta dla Maryszy w ramach wymianki :].Dotarła szczęśliwie do właścicielki i z tego co wiem jest w użytku :]



Jak widać motyw chmurkowy stał się moją małą obsesją :p.Ale spokojnie,mam już nową hahaha

Na koniec pochwalę się,że dzięki nieocenionej pomocy Timboctou stałam się posiadaczką własnych metek z takim logo :]

Właściwie są to nylonowe wszywki,które z tyłu mają przepis prania.Nie było łatwo znaleźć firmę,która podejmie się produkcji 100sztuk .Jeśli ktoś jest zainteresowany dysponuję namiarem,robią też wszywki satynowe.Wydruk może być tylko w jednym kolorze, no  i trzeba mieć przygotowany projekt w corelu.
Cena atrakcyjna,około 20zł z wysyłką.

Tim jeszcze raz ogromne dzięki :*****

pozdrawiam An

13 komentarzy:

  1. urocze są te chmurki , faktycznie te metki to okazja :) Anito a ja mam pytanie o tekturowe kółka które w miejscu zrobienia dziurki dziurkaczem zakładasz gdzie takich szukać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka!
    a metki pierwsza klasa - fantastyczny projekt - elegancki i bardzo klarowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne :)
    napisz tylko jakie wymiary Cię interesują, ile półek i ile tych patiłków na szpulki w rzędzie ma być i jakiej długości, bo ja sie na tych niciowych sprawach zupełnie nie znam :)- TO APROPOS TWOJEGO KOMENTARZA U MNIE :)

    a torba superancka, metki też i nowy nagłówek jest super:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. torebke uwielbiam :D jakos pasuje do wszystkiego :D
    wzorek jest niesamowity!!

    co do metek, tez chcialabym sobie zrobic.. ale myslalam o tym zeby przez papier transferowy (tak sie to nazywa??) porobic.. a jak nie to moze sie skusze i poprosze cie o namiary kiedys :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka:) bardzo optymistycznie u Ciebie:)
    po namiar na metki się zgłoszę na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebeczka, nie ma co... ;-) A metki super są, czekam na prezentację na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sper ta torebka:) Niby czarna, niby jesienna a taka wesoła:) Metki też są rewelacyjne:) Projekt w 100% trafia w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nmzc kochana, przecież to Twój projekt :)

    torba boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest w sumie ciemno-granatowa, z cienkiego dżinsu :]
    metki tez mi się podobają,dziękuję za komentarze :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torba ,metki i fajny nowy wystrój bloga:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba sliczna:)
    A metka Anitko swietna, do mnie tez by pasowala:)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne logo:) gratulacje dla Was obu bo współpraca widać owocna była :)

    OdpowiedzUsuń