niedziela, 20 listopada 2011

W temacie kuchennym


 W temacie kuchennym to ja się mogę pochwalić jedynie przepiśnikami:] . Ten powstał z cudnych papierów lemonade "summer kitchen" z małym dodatkiem świątecznej kratki. Wiem,ze są fanki takiego stylu ,nie dziwie się,bo przepiśnik jest naprawdę uroczy :]




Moje serce jednak należy do tego drugiego. Długo trzymałam te papiery i nagle mnie tknęło,że może spróbuję zrobić coś w stylu retro lat 50-tych.jak wiadomo uwielbiam te słodkie housewifes :]
czy mi się udało-oceńcie same,ja go uwielbiam!


Użyłam papieru ILS  on the square,oraz cudnego papieru october afternoon  modern homemaker "percolator" (ten ze słodkimi akcesoriami kuchennymi),oraz z tej samej serii "party line".



do tego niezastąpione sztućce ze scrapińca


Widziałam pomysł na zawieszenie takiego notesu za pomocą kółek na relingu,będzie pod ręką cały czas:]


Polecam przepiśniki jako preznt gwiazdkowy dla miłośniczek gotowania,ale nie tylko.Być może są cenne receptury rodzinne ,które warto zachować dla potomności :].

Przy okazji wspomnę,ze wczoraj w Katowicach odbyło się kolejne spotkanie śląskich scraperek. Było gwarno,wesoło i bardzo emocjonująco.Dziękuje za niespodzianki! jesteście szalone hahaha.Wkrótce się pochwale przy okazji małych zmian w moim kąciku.
pozdrawiam An

26 komentarzy:

  1. niesamowite przepisniki!!! obydwa sa piekne.. aczkolwiek gdybym miala wybierac wybralabym ten pierwszy :D
    swietny pomysl z zawieszeniem go, przynajmniej sie nie zgubi haha :D

    tez musze jakis przepisnik zrobic.. ale ja jakos do scrapowania sie nie nadaje xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne,piekne, piekne Antitko i suuuper banerek:-))))))))))))))
    Milej niedzieli zdolniacho! Podziwiam z jaka dokladnoscia do detali stworzylas te przepisniki:-)
    Cieplutkie pozdrowionka:-)

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na świąteczny prezent dla mamy i nie tylko:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryszo-spróbuj,to wciąga;]
    Syl-dziękuję :] od ciebie takie słowa to miód ... Tobie to chyba ten drugi by bardziej pasował co?:p

    BlueEyedGirl-dziękuję,miło mi,że zaglądasz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepiśniki :) i jako pomysł na prezent pierwsza klasa :)
    a te papiery od October Afternoon też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja połykam oba:))mój jest w stanie tragicznym:)) brudny i rozsypujący się:) może w przyszłości nauczę się robić takie cuda:)) ps. mam pytanie i wyśle je na poczte:))Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje przepisniki sa bajeczne, baardzo mi sie podobaja.
    Mam pytanie czy jest mozliwosc zamowienia podobnego u Ciebie? zastanawiam sie wlasnie nad prezentem dla siostry:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a może powinnam sobie zrobić taki prezent...? hmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne przepiśniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są oba :) Chyba nie umiałabym się zdecydować który piękniejszy :) A pomysł z kółeczkami i relingiem - super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne, i mnie najbardziej podoba się ten drugi:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany ten retro jest cudny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ateno-jasne
    Bree -wiedziałam:p
    dziękuję dziewczyny,patent z kółkami fajny nie:p

    OdpowiedzUsuń
  14. ten retro jest REWELACYJNY :) mój przepisnik to stos kartek upchnietych w segregatorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba są śliczne ale ten retro zabija :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje serce podbił również ten drugi przepiśnik !!! a tak a propos, Pani Anita to chyba nigdy się jednak nie nudzi hihihi....pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zdecydowanie za drugim!!! suoer pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne!!!Chyba też jakiś zmajstruje dla mamy bo kartki jej się walają po jakimś zeszycie...zawsze szuka w tym stosie odpowiedniego przepisu... choć dziwnym trafem ma to też swój urok :)więc pewnie zamiast przepisać kartki upchnęła by je tam ;)hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. jakbym miała taaaaki przepiśnk może w kuchni bym miała więcej finezji niz ruskie, gołąbki i kurczak w cieście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł zawieszenia na relingu- super! An dzięki Tobie chyba w końcu i ja sobie taki zrobię, tylko czy wyjdzie tak fajnie? ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. pozmieniało się...super baner, a przepiśniki..ach wzdycham i wzdycham! cudne! muszę w końcu też spróbować scrapowania, bo wciąż cię podglądam, podglądam :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! I papiery i sztućce i opcja wisząca na kółkach :).

    OdpowiedzUsuń